Gezocht: kamer in Nijmegen!

Hoi allemaal! Ik heb dit berichtje maar niet geplaatst in het Algemene Kamer topic omdat ik bang ben dat slechts enkelen het zullen lezen. Ik ben op zoek naar een kamer in Nijmegen. Liefst onder de 310 euro, min. 15m2 en niet meer dan 10 minuten fietsen naar centraal. Heeft iemand ideeën/connecties?
Ik houd Kamernet al voortdurend in de gaten, maar veel kamers gaan via-via dus ik zou het heel fijn vinden als jullie nog kamers weten!
Ik hoor het graag!

entree.nu is ook wel een goed site, daar sta ik ingeschreven maar dan voor Arnhem, maar ik zoek wel een flatwoning, dus ik weet niet of er veel kamers op staan.

Nee, laat maar haha. In Nijmegen is het goedkoopste dat ik zie 330 en dat is een benedenwoning.

Woon je al in Nijmegen of niet? Ik vind het redelijk wat eisen voor midden in Nijmegen, anders kan je misschien beter iets zoeken wat iets minder naar je zin is en dan verder zoeken (weet niet hoe dringend je op zoek bent)
Ik weet verder ook niets, maar succes in ieder geval!

Het is niet de bedoeling hier een eigen topic voor te maken. Het mag hier gepost worden: http://forum.girlscene.nl…oden/list_messages/146997