Gezocht: jongen.

Hey!

Dit is misschien een beetje een raar topic … maar ik heb van dit soort topics ooit al meer gezien, dus ik dacht, misschien leidt dit nog ergens naartoe, haha.

Ik mocht gister een uitzending van Pauw&Witteman bijwonen, en daar was een hele leuke jongen, haha. Eeenn, ik heb niks gezegd tegen 'm. Maar ik dacht, omdat hier zóveel meiden zitten, misschien kent iemand 'm. Jongens waar hij mee was kwamen uit Leiden en Amsterdam, maar waar hij vandaan komt weet ik dus niet.

Dit is 'm:

Oh, en de kans dat zijn vriendin hier ook zit, is er ook … dus, alvast sorry dan. Maar je hebt wel een léuk vriendje.

edit: die beetje middelste jongen dus, met dat donkerbruine haar.

Aaawh wat een schatje! Maar nee ik ken m niet, succes!

Wat erg ik dacht eerst die blonde en dacht: nou die leukheid valt reuze mee, haha.

Maar ik hoop dat je hem kan vinden!

Hij is leuk haha! Maar ik ken hem niet, dus succes met het zoeken!

Aaw wat een leukerd! Ik waardeer je smaak zeer :grinning:

hij is echt leuuk :3
maar helaas, ik ken hem niet…

misschien moeten we een speciaal “ik zoek deze jongen-topic” starten, dan zijn er wat minder van dit soort losse topics…

^Goed idee! Ik zie de laatste tijd best vaak topics waarin iemand een jongen zoekt!

jaa, daarom!
zal ik er een starten dan?

ik ken hem niet, maar weet je dat hij een vriendin heeft dan?
als dat zo is dat zou ik nieteens meer opzoek gaan.

wat een cutiepie :slightly_smiling_face:

Persoonlijk vind ik dit soort topic’s overzichtelijker als ze los zijn aangezien het niet gaat om dezelfde jongen. In een topic met heel veel jongens wordt het zo overzichtelijk dat veel Girlscener’s alleen maar zullen scrollen zoekend naar een plek waar zij zelf wonen en dan kunnen de TS’ers een kans missen als zo’n Girlscener die jongen weldegelijk kent, maar niet in haar woonplaats woont.

nee, dat weet ik niet joh, hihi, maar omdat 't zo’n leuke jongen is … en omdat hier zoo veel meiden zijn, is de kans er wel.

Aah, wa’n poepie. Good luck!

Ah hij’s leuk! Maar nee, ik ken hem niet haha.

Ik zit in diemen (bij amsterdam) op school en zal mijn ogen voor je open houden.

Het is zeker een leuke jongen ja haha :wink:

HAHA omg dit soort momenten heb ik ook echt veel te vaak, ik ken het gevoel :cold_sweat:
Jammer dat ik ze dan nooit kan vinden ;p Maar dat zou wel vreemd zijn ‘Hoi ik zag je op tv, ik vind je leuk’ :beer:

edit: sorry ik las pas nadat ik gepost had. Ik heb dan dat ik een random dude op tv zie die ik dan helemaal leuk vind nd stuf ;p

hij valt wel in de smaak zie ik, haha!

& thanks voor 't opletten enzo, lief!