Gezocht: inleving verhaal ei en touw? (lees)

Ik zoek een verhaal die vroeger altijd deed met mn vrienden.
Moest 1 de ogen dicht en concentreren en dan zat n ander achter je te vertellen en aanraken.

Zo iets dat je werd ontvoerd en vastgebonden en dat ze dan een ei op je hoofd kapotsloegen?

En dat het dan ook zo voelde wat diegene deed door je inleving.

Weet iemand deze nog? en hoe die moet?

'- He?

Ja het ging zo iets als

je ging naar het bos, je hoorde voetstappen dichterbij komen en er tikt iemand op je rug. En dan doet degen die dat verteld dat ook bij je etc.

Jaa dat herken ik wel!

Maar weet niet meer precies…

Iets met een touw om je heen en een ei op je hoofd.

up ^^

Haha ik ken hem wel!
Maar ik weet niet meer de hele tekst uit mijn hoofd =(

Jaa, die ken ik!
Het ging zo iets:

Je loopt door het bos. Er loopt een man achter je aan. Jij vertrouwt het niet, je loopt iets harder. De man loopt ook harder. Je gaat rennen, de man gaat ook rennen. Dan heeft ie je. Hij doet een zak over je hoofd en bindt je vast. Hij slaat drie eieren kapot op je hoofd en steekt vijf spijkers in je rug.

En dan nog iets maar dat weet ik ff niet meer :stuck_out_tongue:

En bij dat rennen ga je dan stampen, en doen alsof je de ander echt vastbindt enzo… :wink:

hij bind er een touw omheen, en trekt je het graf in.

nee,
hij bind je vast met een touw, en begint eraan te trekken.

dan hoort die persoon naar achteren te vallen :’)

Dat deed ik vroeger altijd !
Niet dat het werkte ofzo xd.

okee, ben ik raar ofso, ik ken dit spel eht niet.
het klinkt wel vet grappig eigenlijk maar k snap het niet echt.

jaa dat ken ik!!
nu wil ik het ook wetePr

Haha

zoiets! maar ik weet t ook niet meer

Kan iemand uitleggen wat de handelingen dan zijn? :stuck_out_tongue:

ja wil ik ook weten, heb ik nog nooit van gehoord…

Je gaat achter iemand staan, en dan vertel je al die dingen met zo’n lage zweverige stem. Dan bij die achtervolging ga je stampen, bij die eieren doe je alsof je eieren stukslaat op het hoofd van de ander. Bij die spijkers sla je met je vuisten op de ander zn rug, alsof je spijkers erin slaat zegmaar. Bij dat touw doe je alsof je het touw ombindt, en dan trekbewegingen maken. (Maar dan aan het ‘touw’ trekken, niet aan de persoon). En nja, gewoon het verhaal uitbeelden zegmaar =p.
Zo ken ik hem iig x)

Of bedoelden jullie dat niet? :stuck_out_tongue: