Gezocht: iemand met het boek 'Samengevat Economie VWO'

Hoi! Ik heb morgen mijn herkansing van economie en hiervoor moeten we een paar blz. uit het ‘Samengevat’-boek kennen. Nu is mijn probleem dat deze is verdwenen. Foetsie. Daarom vroeg ik me af of er hier iemand is die dit boek heeft en zo vriendelijk zou willen zijn om hier een paar blz’s uit te scannen en deze door te sturen? Ik weet, dit is enige moeite (overigens zijn het maar een paar bladzijden) maar je zou me er een enorme dienst mee bewijzen.

Alvast bedankt! :slightly_smiling_face:

Ik heb nog wel ergens een Samengevat economie liggen, maar die is niet van dit jaar, ik weet niet of daar verschil in zit? Ik weet ook niet of ik 'm nog ergens kan vinden en of de scanner het doet, maar als er niemand anders is kan ik straks wel even gaan zoeken.

Als er straks nog niemand gereageerd heeft kun je me het beste even noten, anders zie ik het denk ik niet meer vandaag. :wink: Ik heb deze week tentamens dus ik hoor eigenlijk niet op GS te zitten, haha.

Ja ik weet wel ongeveer waar het over gaat en dat staat ook wel in het boek, maar dat Samengevat boek is zo overzichtelijk, maar wel duidelijk. Klasgenootjes die economie hebben krijg ik niet te pakken, zijn er ook niet zoveel haha. Maar bedankt voor je comment!

Nee, haha. Up voor jou!

Thanks! :grinning: