Gezocht iemand die Tsjechisch kan (verjaardagskaart)

Hee meiden,
Ik heb op vakantie een hele lieve jongen leren kennen. Hij is van afkomst Tsjechisch en we praten steeds Engels. 18 sept -is nog wel even- is hij jarig. Nu wil ik eigenlijk heel graag een kaart en een kleinigheidje opsturen naar hem. Maar de kaart wil ik in het Tsjechisch schrijven. Ik zelf kan dat niet dus vraag ik jullie hulp. Zou er iemand voor mij het kunnen schrijven. Iemand die zelf van Tsjechië komt of stel je hebt een vriend/vriendin die het is.

Alvast bedankt.

lange leve google;) (translate.google.com;))

Ja, snap ik… Maar dat vertaalt echt slecht… De zin klopt totaal niet.

vertaalmachine’s geven zo’n lelijke zinnen…

Ja :frowning_face: & ik wil wel een mooie zin hebben :flushed:

upje.

niemand :frowning_face:

Ik spreeek geen Tsjechisch, dus beschouw dit maar als een up.

Ik dacht dat er wel iemand op GS zat die Tsjechisch kon, maar dat weet ik niet helemaal zeker.

Wat zijn de zinnen?

ik was naar tsjechie op vakantie en wij hebben wel zo’n boekje

Nou de zinnen zijn:
Lieve Michal,
Vandaag ben je 18 jaar geworden. Je mag zo in je auto stappen en in je eentje rond rijden! Wat ben ik daar jaloers op! Ik moet nog zolang wachten. Ik ben wel blij voor je. Ik wens je een super verjaardag. Nog vele jaren en geluk in je leven.

Ik mis je! Je lieve lach en stiekem tijdens de show kijken! Ik vind je echt een schat! & zoals we vaker hebben gezegd tegen elkaar… Waarom wonen we zover van elkaar vandaan. Ik kom je snel opzoeken! Dan gaan we het geweldig maken!

Kusjes

up.

Kan hij geen engels? In welk taal spraken julie met elkaar?

Ze zegt toch dat ze engesl met elkaar praten maar dat ze die kaart graag in t tsjechisch wil doen xD

ik kan t trouwens niet dus upp

Nogmaals upje. Ik praat met hem in het engels. Ik wil een kaart wat hem verrast dat het in zijn eigen taal is.

kan geen tsjechisch,upje dus.

Dankje.