Gezocht: Iemand die om kan gaan met Blogspot

Hallo!
Ik ben op zoek naar iemand die me uitgebreid en duidelijk kan uitleggen hoe ik met Blogspot kan werken. Ik ben nu al een tijd lang bezig met web-log.nl, maar vind dat ik er te weinig mee kan. Daarom heb ik me aangemeld op Blogspot, aangezien je daar een hoop meer mee kan (HTML etc.) Alleen, ik ben hier nog niet heel goed in. Is er iemand die me kan helpen?
Groetjes Martine.

Same :ok_woman:

Ik denk dat je je vraag wat specifieker moet stellen… Als je nu vraagt om een gehele uitleg over HTML dan is diegene morgen nog niet klaar :ninja:
Ps, er zijn ook heel veel hulp site’s en zelfs youtube filmpjes

Ik snapte het ook niet, daarom ben ik maar overgestapt naar web-log.

Ik kan het opzich wel uitleggen, wat snappen jullie niet?:open_mouth:

ik snap niet hoe ik een flag counter toe moet voegen/ waar ik dat moet doen…

[s]Ik-zoek-topic

Nah, grapje.[/s]

Up :slightly_smiling_face:

http://flagcounter.com/

oke, laat maar, dat lukt wel, alleen ik weet niet hoe ik dan ook nog een plaatje moet toevoegen…

oke, laat maar, dat lukt wel, alleen ik weet niet hoe ik dan ook nog een plaatje moet toevoegen…

het is gelukt, ik dacht dat blogspot iets anders was dan het knopje blogger hehe

Hey, de naam die ik voor mijn site wil op blogger is al in gebruik. Toen ik op die site keek zag ik dat er niet één post was, standaard layout. Degene die deze blog beheert doet er dus helemaal niets mee. Weet iemand hoe ik contact leg met de beheerder? (Hij of zij heeft geen post waar ik op zou kunnen reageren.)

Ja daar heb ik me soms zo boos over gemaakt haha, had ik eindelijk een leuke naam bestond ie al. En dan was het kutte dat de blog helemaal verwaarloosd was haha

dan doe ik er altijd gewoon streepjes tussen. Vind ik nog duidelijker ook. Als de blog wordt gebruikt moet je het niet doen, maar anders waarom niet. Ik kan op zich wel omgaan emt blogspot. Ligt eraan waar je hulp mee nodig hebt.