Gezocht: Iemand die goed met photoshop o.d. kan werken

Hoi,

Zoals de titel al zegt ben ik op zoek naar iemand die goed met photoshop (of een dergelijk programma) overweg kan en voor mij een affiche zou willen maken. Ik heb zelf al een idee van hoe het er moet uit zien (of uit zou kunnen zien), dus daarover moet je al niet nadenken. Ik zou het dan tegen donderdag nodig hebben. Als je geïnteresseerd bent om mij te helpen, stuur me dan een note asjeblieft! Dan leg ik het verder uit.
Ik zou het echt héél erg appreciëren!

Ik zou je wel willen helpen, zou je in een note misschien wat meer informatie kunnen geven? Dan kan ik besluiten of ik er genoeg tijd voor heb (:

Ik heb je note beantwoordt!

Als je er eerder mee af was gekomen zou ik je helpen, maar school begint morgen en ik heb écht geen tijd. Zucht

Had het graag willen doen, maar red het niet voor donderdag denk ik. Maar als je niemand hebt, note me maar.

Note me maar :slightly_smiling_face:

Oeps verkeerde! :stuck_out_tongue:

Had ik graag willen doen als ik je berichtje gisteren nog gelezen heb, maar ik heb besloten het zelf te maken wegens tijdgebrek, ik kan niet van een andere persoon verwachten om het in 1 dag te maken natuurlijk. Toch bedankt!

Oh ik wil het wel proberen? Heb best wat tijd hoor! Note me anders alsnog maar, misschien heb je er nog iets aan, of heb je het al af? :stuck_out_tongue: