GEZOCHT: iemand die goed is in Engels

Hee hee,

Ik ben me aan het inschrijven voor University College Utrecht. Daar komen hele formulieren bij kijken die allemaal in het Engels moeten worden ingevuld. Op zich is dat geen probleem, maar nu moet ik vertellen over mijn bijbaantjes/interesses en wil ik vertellen over dat ik trainingsacteur ben. Voor degene die niet weten wat dat inhoud, ik train leraren die moeite hebben met orde houden in de klas of individuele gesprekken met leerlingen lastig vinden. Ik speel dan een leerling en geef vervolgens de leraar feedback op een gestructureerde en professionele manier. Nu weet ik niet zo goed hoe ik dit in het Engels uit moet leggen, willen jullie helpen?

-Xxxx.

Kan je niet bij je leraar Engels hulp vragen?

Kun je niet eerst met je eigen opzet komen? Dan kunnen wij eventuele fouten erin aanpassen, nu lijkt het alsof wij het voor je moeten schrijven :slightly_smiling_face:

Ik sta een 8,4 voor engels, ben al bijna klaar met mijn werkboek terwijl andere net bezig zijn en ik zit in 4 Mavo. Dus kom maar op :slightly_smiling_face:

“ik train leraren die moeite hebben met orde houden in de klas of individuele gesprekken met leerlingen lastig vinden. Ik speel dan een leerling en geef vervolgens de leraar feedback op een gestructureerde en professionele manier.”

Gewoon dat naar het Engels vertalen? Wat is daar moeilijk aan?

Sommige mensen zijn niet zo goed in Engels en dat is best een moeilijke omschrijving. Misschien voortaan even nadenken voordat je zo’n reactie zet :wink:

Als je niet weet wat University College is, zou ik ook maar even nadenken voordat jij zo’n reactie zet. :wink:

Als jij niks nuttigs behalve ‘wat is daar moeilijk aan’ neerzet. Reageer dan gewoon niet :slightly_smiling_face:

Alsof jij wat nuttigs te zeggen hebt? Je weet dat University College Engelstalige opleidingen zijn, hoop ik? Dan zou zo’n vertaling niet moeilijk moeten zijn, mocht je een Engelstalige opleiding kunnen doen.

Toevallig ken ik ook iemand die een engelse opleiding doet. En ook diegene heeft soms hulp nodig om iets te vertalen.

Ik heb het over dit specifieke deel wat de TS wilt vertalen. Voor iemand die van plan is een Engelstalige opleiding te doen, zou dit behoorlijk basic Engels moeten zijn. Desnoods versimpelt ze de woorden eerst in het Nederlands zelf. En nu ga ik hier verder niet meer op in.

Inderdaad. Als je een Engels talige opleiding gaat doen moet je wel flink maar dan ook flink bijspijkeren.

Dat je het niet met me eens bent mag je ook in woorden zeggen hoor.

zit nu in 6 T-VWO, dit jaar is het 6e jaar dat ik tweetalig onderwijs volg, en ga dit jaar ook IB-examen doen dat wordt gecheckt door de Cambridge Universiteit in Engeland. Ik sta nu zelf ook rond de 7 voor engels. Moet je nog hulp hebben?