Gezocht: iemand die een foto voor mijn cover wilt maken!

Haii

(Allereerst sorry modjes als dit niet mag, als ik het bij crea in het ‘maak mijn cover’ topic moest zetten, maar dit keer gaat het om een echt boek, waarbij er geen plaatjes van internet gepakt mogen worden ivm fotorechten enz! )

Na een hele zomer schrijven is het dan zo ver, ik ga proberen mijn eigen boek uit te brengen!

Het enige obstakel waar ik tegenaanloop is dat ik mijn eigen cover moet maken… maar dat ik op een selfie na, absoluut geen talent heb voor fotografie en bewerking.

Aangezien hier een aantal geweldige fotografes en bewerksters zitten vroeg ik mij af of iemand mij misschien kan of wilt helpen?
(uiteraard wil ik als je dat wilt een kleine vergoeding geven, en je wordt uiteraard vermeld in mijn boek)

Mijn boek gaat over Ella, een jonge vrouw die op de vlucht is met haar dochter. Ze zoekt haar heil bij haar tweelingbroer, Will en zijn vrienden, wat voor hilarische situaties gaat zorgen. Ella heeft een turbulent verleden achter de rug en is op zoek naar een beetje geluk, wat ze niet kan vinden omdat er een constante angst boven haar hoofd hangt. Ze komt terecht in een wereld vol mooie mannen, drank, seks en vooral veel rockmuziek wat er langzaam voor zorgt dat ze haar verleden een plek leert te geven.

Het boek bevat een gezonde portie seks, scheldwoorden, geweld, huiselijk geweld en seksueel geweld… en is niet voor de lichthartige lezeres.

Ik had zelf al een beetje geknutseld met plaatjes van Tumblr, om een idee te krijgen van welke kant ik op wil… ik vind de bovenste echt perfect, pakt precies het gevoel van welke kant ik op wil, maar helaas mag je natuurlijk geen random plaatje van het internet gebruiken…

Welke kant ik precies op wil is dat de pijn duidelijk moet zijn, ze is verloren, de weg kwijt, gebroken. Haar verleden heeft haar kapot gemaakt en ze doet haar best om een nieuw leven te starten, de weg terug te vinden.

Er zitten regelmatig scenes in het boek ‘waarbij ze haar armen om zichzelf heen slaat, zichzelf zo klein mogelijk maakt en in een hoekje van de kamer kruipt om zichzelf te beschermen.’ en ik probeer dat gevoel een beetje te krijgen… maar ik weet niet zo goed hoe.

En een paar sfeerbeeldjes, de stemming van het boek:

Ik hoop dat het een beetje duidelijk is haha! en dat iemand mij wilt helpen, of misschien wel een mooie foto heeft die ik mag gebruiken, dat zou echt geweldig zijn!

Er zitten hier namelijk geweldig super fantastische fotografes en ik hoop heel erg dat iemand mij wilt helpen!

alvast heel erg bedankt!!!
Liefs, Nien

Haha als je een uitgever vind wel ja! Maar ik heb er voor gekozen om het zelf te publiceren :slight_smile:

Dan heb je alles in eigen beheer, grotere winstmarge en kan je doen wat je zelf wilt ipv dat je naar iemand moet luisteren.

Maar super bedankt dat je het wilt proberen! Ben ik echt heel erg blij mee :slight_smile:

Wauw, interessant zeg!

Ik dacht eigenlijk meteen aan mijn avatar foto die ik ooit gemaakt heb. Ik maakte die met het idee dat je geluk probeert te vangen maar dat het je telkens ontglipt en ‘wegvliegt’ zeg maar.

Maar goed, geen idee of dat nou echt de sfeer is die je wilt vangen of dat je naar iets rauwers op zoek bent!

Die vind ik wel heel erg mooi! Gaat idd de goede richting op haha!
Denk idd iets rauwer! Maar vind hem wel heeeeel erg gaaf!!! Dankje!
past wel heel erg goed bij het verhaal!
vind hem echt wauw

Hoe vaker en langer ik er naar kijk Marit hoe mooier ik hem vind!

Ik wil heel graag wat voor je proberen, wil je me een note sturen ?
Je profiel is privé dus ik kan je geen berichtje sturen.

Oh nou :cold_sweat: Thanks, haha! Maar ik snap wel als je het iets ‘donkerder’ zou willen hoor. Maar het idee was wel een beetje hetzelfde als je verhaal, haha. Maar dan de positieve kant ervan. En hij is opzich wel redelijk te croppen naar rechtop formaat. Zo zegmaar; http://nl.tinypic.com/r/vqr3lt/8

ahh wowwww dat is echt héél gaaf en komt echt heel bij wat ik zoek!
Heb hem net wat vrienden en familie laten zien en ze vinden hem heel goed bij mijn boek passen haha!

Alleen wel jammer dat het donkere nu weg is, aangezien ze best een duister verleden heeft… maar echt wow hahaha je hebt echt talent heb net in je topic gekeken en je bent écht super goed

Aawh dankjewel! :grinning: Super lief! Ja verder heb ik niet zoveel duisters behalve dode gemene zwevende engeltjes maar dat is denk ik niet iets dat je zoekt :’)

Ik denk Marit, dat ik hem wel wat vind… zou ik hem mogen gebruiken voor de cover?

-