Gezocht: Hulp bij sinterklaasgedicht!

Hoi meiden,

Ik zie dat ik niet de eerst ben die hier naar op zoek is, maar ik wil toch jullie hulp vragen. Wij doen suprises thuis, en natuurlijk hoort daar een gedicht bij. Ik heb mijn vader getrokken. Sinds hij gestopt met roken is komt hij een beetje aan (vooral bij zijn buik nogal). Dus ik wou hem daar een beetje mee pesten. Ik heb van papier maché en karton allerlei supersize eten gemaakt: kippenpoot, zak friet, blokjes kaas, enorme salade(+bak), wortel. En enorm slabestek van hout voor bij de salade. Het cadeau (Boek: handboek voor de moderne man) zit helemaal onderin die bak. Daarna een enorme laag met krantensnippers, een stuk karton, en daar bovenop allemaal sla en tomaatjes. Het is dus de bedoeling dat hij met het slabestek het karton kapot maakt en zo zijn cadeautje krijgt. Dat hij dus moet kiezen voor het goede eten (de salade) inplaats van het slechte eten om zijn cadeautje te krijgen. Ik heb alleen maar een klein begin, maar heb verder geen inspiratie. Wie kan mij helpen? Reageer alstjeblieft! Ik weet dat er rijmwoordenboeken en gedichtengenerators online zijn, dus daar hoef je niet de link van te posten. :]

Liefs,
Aviva

Sint hoorde van sportieve piet,
dat jij je benen niet meer ziet!
Dus ging Sint heel erg hard zoeken,
naar een bril, voor rare hoeken.

Oke, ik heb niet echt inspiratie, ben de hele week al bezig geweest haha. Maar misschien kun je hier iets mee doen?

roken - koken
in de smiezen(?) - kiezen (voor het goede eten dus)
gezond - mond - rond
zoek - boek
moderne man - vinden kan

Nou ja, misschien kun je daar wat volzinnen mee maken?
Succes!

En het lekkere eten jou meer boeien? oke ik ben hier net zo slecht in haha. dus upje

gewoon op spele.nl
staat een rijmmachine

:pensive:

Sint dacht: Eet jij niet zo gezond? Bij je buik wordt het al wat rond.

Nee, ik heb echt geen idee.
Ben echt superslecht in gedichten maken :B

Nu jij bent gestopt met roken
Moet *naam moeder* voor 3 personen meer koken

Ik ben hopeloos in sinterklaasgedichten haha… ;p