Gezocht: Het Girlscene huis - Huisgenoot (RPG)

Lijkt me leuk, maar ik heb niet echt schrijftalent
dus succes.

Hmm, lijkt me wel leuk maar ben nou niet echt wat je noemt een schrijftalent. :’)

haha bijna hetzelfde geplaatst! toevallig. :’)

jongens schrijf talent is toch niet zo heel belangrijk x]
post eens een voorbeeld stukje?

uhm over wat? als je tegen mij praat xD

Dit vind ik wel heel erg leuk!
Maar ik denk er nog even over na, nog even goed nadenken over een heel cool en inspirerend ‘karakter’ En kijken of ik tijd heb, want ik wil natuurlijk wel vaak in het huis te vinden zijn als ik mee zou doen =)

Ik uh post hier morgen nog wel iets ofzo!

nou gewoon
een voorstel stukje…
dat je het huis betrekt ofzo

Ja jongens, griet is echt heel erg leuk DUS aanmelden.
Ik zou wel willen, maar ik weet nu al dat ik dat ga verwaarlozen na een week x]

Oeh, ik zou wel willen, maar ik moet dan eerst een personage bedenken. En goed nadenken of ik wel genoeg tijd heb! Ik zal over een personage nadenken haha :slightly_smiling_face:

jaa zou leuk zijn =D

Oh en trouwens, beginnen we dan opnieuw, of gaat het weer verder?
Anders moet ik maar eens beginnen met 43 pagina’s lezen haha :grinning_face_with_smiling_eyes:

Maylee (afkorting May xD)

Terwijl ze op haar fiets naar het “Girlscene huis” fietste, dacht ze aan haar moeder. Altijd had ze gezegd dat ze zo snel mogelijk het huis uit wilde, maar ze had nooit gedacht dat ze ook echt op haar achttiende het huis uit ging. Eerlijk gezegd vond ze het nogal eng, ze wist niet wat ze moest verwachten. Wie moest ze nu roepen, als er een spin in de douche zat? En wie moest nu de administratie doen? Economie had ze al in de vierde laten vallen, getalletjes waren niet haar ding. Even dacht ze om snel om te keren en naar haar vertrouwde huis fietsen, maar ze deed het niet. Ze vond het wel leuk om mensen te ontmoeten, ze was niet erg verlegen. Dus stond ze even later voor de deur van een roze huis. Ze grinnikte in zichzelf en bekeek het aandachtig. Een roze huis, al haar vrienden zouden haar vol uitlachen natuurlijk.

Nou. Tada. :")
Ik denk trouwens wel dat ik genoeg tijd heb, even over nadenken. :'p

we gaan gewoon verder denk ik
maar je hoeft niks bij te lezen, je komt gewoon nieuw in het huis!

en maylee, welcomeee!
een vriendin van me heet mayke, die noem ik may, dus dit gaat raar worden x]

o trouwens, het zou leuk zijn als er een paar jongens ook bij komen

aaah eyelashes! ik vind hem echt leuk!! je hebt echt wel schrijftalent (voor zover ik dat kan opmaken uit één stukje), volgens mij past je schrijftalent in ieder geval echt in het huis.
wat mij betreft mag je gelijk intrekken hihi. als je tijd hebt natuurlijk.

en @ de rest die ook wil maar twijfelt: het is echt heel leuk hoor!! (en er moeten ook jongens komen trouwens, noah voelt zich nogal mannelijk en hij houdt van misbruik maken van zijn mannelijkheid als er veel meisjes zijn en dat is zielig voor sam)

Haha jaa ;3

ik vind dat jij ook moet schrijven! als het je leuk lijkt tenminste. want ik geloof er niks van dat jij geen schrijftalent hebt.

ja eyelashes, kommaarop!

Haha dankje :slightly_smiling_face:

Ik noem een vriendin van mij ook May, maar die heet Melisa.
Lijkt er niet echt op maar dat is een lang verhaal haha.

Ik wil denk ik wel meedoen, alleen ga niet te laat slapen, want
dat ben ik een dooie kip de volgende dag op school, en ik wil de
vierde klas niet verpesten haha. :’)

& Ik kan echt nieeeeeeeet schrijven als jongen zeg maar,
want tja, dat is gewoon heel moeilijk! :"P Dus ik heb veel
bewondering voor je hoor, queenofleon!

Ja Noah doet dat echt heel goed.
Ik kan me behoorlijk goed inleven in Sam, en Sam vind Noah heel geloofwaardig als man x]

haha maar noah is stiekem ook een beetje vrouwelijk hoor!
ik ga ook niet meer laat slapen (ik was eigenlijk van plan de hele week om 1 uur van mijn laptop af te zijn zodat ik me dan grondig kan voorbereiden voor school, ik wil mijn eerste studiejaar niet verpesten), maar meestal zijn we van 8 tot 9 ofzo hier even (: het lijkt me in ieder geval heel leuk als je meedoet!
ik denk trouwens dat ik de komende tijd ook afweziger ga zijn, ik wil echt heel graag mijn studie goed doen (: