Gezocht: Het Girlscene huis - Huisgenoot (RPG)

Hoi!
Wij - Cair, Utomjording en Queenofleon - zoeken een nieuwe bewoner/bewoonster voor het Girlscene-Huis.
Wij schrijven op dit moment een RPG en zoeken meer mensen die mee willen doen.
Kort gezegd zijn wij drie bewoners van een huis, schrijven elk vanuit ons eigen personage en laten ze van alles beleven. Lijkt dit je leuk? Kijk dan HIER voor meer informatie.

Voor de duidelijkheid, wij zoeken iemand die actief mee schrijft. We zijn al verschillende keren opnieuw begonnen, maar elke keer hielden degene die zich hadden opgegeven opeens weer op. Door school, of wat dan ook. Wij schrijven meestal s’avonds een uurtje en in het weekend misschien iets meer. Natuurlijk ben je niet elke dag verplicht of wat dan ook, maar het is wel gezellig als je er vaak bent.
Degene die nu in het huis zijn:
Sam - meisje - schoolloos - werkt in tattooshop - heeft iets met Noah (Utomjording)
Myrthe - meisje - school (??) (Cair)
Noah - jongen - psychologie/ nederlandse taal en cultuur student - heeft iets met Sam (QueenofLeon)

Als je nog vragen hebt, ga je gang!
En als je mee wil doen, plaats dan hier graag een persoonsbeschrijving. Met naam, geslacht, leeftijd, opleiding, hobby’s en een leuk inleidend stukje over je persoon waardoor wij dus kunnen zien hoe je schrijft (personen die niet kunnen spellen etc. zijn niet echt fijn denk ik)

Dankjulliewel voor het lezen van mijn enorme verhaal! (:

upje voor de nieuwerds!

en we zijn echt heel erg leuk!

jaaa inderdaad! dus reageren mensen

hophop

hophop

hmm dit gaat goed

onwijs x]

maar iedereen slaapt natuurlijk al (JOH het is al half 9 haha) nee maar we uppen hem gewoon twee dagen en dan hebben er vast al heel veel mensen gereageerd. de vorige keren waren er juist teveel…

j daar dacht ik ook al aan

Oh leuk! Maar ik ben bang dat ik toch niet genoeg tijd heb en dat is niet zo gezellig voor jullie. Upje!

Hmm ik snap het niet echt ;3
dus upje

Jammer joh! Toch bedankt dat je de moeite nam te reageren :stuck_out_tongue: @ Blushflush

soepjoep wat dan niet?

Lijkt me leuk (:
Maar schrijven kan 'k écht niet xd
Dus up !

succes met zoeken!

Nou alles wat hier staat snap ik nog wel, maar als ik dat naar die link van het topic ga, dan zie ik daar van alle mensen wat schrijven, dus snap niet echt wat daar de bedoeling van is.
achja, ben ook niet de slimste.

De voorpagina is eigenlijk niet goed meer, de enigen die schrijven zijn utomjording, queenofleon en ik. Dus op de voorpagina komt te staan wie je bent en wat je hobby’s zijn enzo. Je schrijft met meerdere anderen stukjes, en soms voer je dialogen met elkaar.

je schrijft gewoon om en om… een beetje een soap achtig idee

jaa idd (: op de laatste pagina’s staan wat recentere dingen. de voorpagina is dus niet meer goed inderdaad, toen waren er nog meer mensen die meededen, die hebben ons nu allemaal al verlaten ):

Haha, leuk bedacht! Maar ik heb echt bijna geen tijd. Als ik dan ja zeg en ik schrijf niet is het ook een beetje lullig voor jullie. Succes met verder zoeken!