Ik ben sinds 2 weken gestopt met mijn opleiding International Business & Languages aan de HAN in Arnhem omdat ik het marketing gedeelte te veel vind overheersen en de regels daar staan me niet meer aan.
Nu moet ik dus weer wat anders zien te vinden voor komend schooljaar. Vorig jaar wist ik ook totaal niet wat ik moest kiezen en heb ik IBL eigenlijk maar gekozen omdat dat het beste klonk en verder wist ik echt niks.
Morgen ga ik naar Saxion in Deventer om weer ff te kijken, maar ik heb waarschijnlijk maar kort de tijd en moet dus gericht naar een opleiding gaan om daar info over te vragen, maar ik zie nou niet gelijk iets staan in de opleidingen lijst waarvan ik denk van, dat is nou leuk.
't liefst wil gewoon iets doen wat echt veel om taal draait (Engels/Spaans), want dat ligt me, en culturen vind ik ook prima. Dingen die te maken hebben met economie enzo allemaal interesseren me totaal niet en ik vind het ook moeilijk. Ik weet dat je moeilijk onder het economische gedeelte uitkomt, maargoed, het liefst gewoon weinig economie/marketing. Op zich heb ik ook wel wat met tekenen/dingen maken enzo, dus zoiets zou ook kunnen.
Ik woon in Apeldoorn, dus opleidingen in Amsterdam/Maastricht etc gaan em niet worden. Ik wil volgend jaar of naar Windesheim in Zwolle of naar Saxion in Deventer of desnoods wat in Utrecht, de rest wordt een beetje ver weg.
Heeft iemand misschien suggesties voor een opleiding die ik zou kunnen doen/waarbij ik zou kunnen gaan kijken? Geen IBL dus.