gezocht h&m turquoise blazer!!

meiden! ik zoek deze blazer in maat 38 of 40! op marktplaats staat er eentje in maat 38 en ik heb ook al contact met de verkoopster gehad. maar ze heeft al veel hoge biedingen gehad en reageert niet zo snel. en ik wil hem zooo graag! iemand die hem hier wil verkopen voor de normale prijs of iemand die hem in de winkel nog heeft gezien? bedankt!!!

http://fashion-fever.nl/wp-content/upload/2011/02/outfit018-1.bmp

foto van www.fashion-fever.nl

Ow die van Marktplaats had je dus al gevonden haha, ze zijn niet zo makkelijk te vinden.

Inderdaad, die wil ik oooook! :’)
Maar dan in een maatje 36.

zo mooi!
ik wil hem in 34 :'D

oooooooh. is die van lang geleden? i love it.

nee idd op ebay kon ik zo snel ook niks vinden, daar ben ik ook niet zo handig in. en marktplaats staat dus die ene maar de verkoopster reageert niet echt snel…
hij was er in februari geloof ik al… maar toen heb ik hem in Groningen nooit zien hangen…

dus iemand? upje :stuck_out_tongue:

mm 9ik heb hem inderdaad ook nog nooit izen hangen… maar wat is ie mooi !!!

Die blazer is zooo vet! :astonished: Alleen zitten h&m blazer op een of andere manier nooit goed bij mij :frowning_face:

Was hier niet al eens een topic over?

check eventueel ZARA :wink:

euh vast wel, maar dat was met een andere topic starter denk ik. :slightly_smiling_face:

ik zoek topic!

ooh die staat bij het forum verkoop? oopsie, ik ging hem hier al zoeken de hele tijd. sorry! als iemand hem verkoop graag ff berichtje sturen :slightly_smiling_face:

ik heb deze ook nog nooit zien hangen bij de H&M
Hij is echt super!

ja hij staat idd in het verkoop forum!

Als iemand hem in maat 42 of 40 verkoopt, please give me a sign!

euh mag ik wel eerst? ik ben tenslotte de topic starter :slightly_smiling_face:

is die erook in het zwart?

ja als tie goed is hangt die nog in de winkel, ik heb hem zelf ook en in grijs