Gezocht: grafische vormgevers om een flyer te ontwerpen

Hoi iedereen,

Ik ben op zoek naar iemand die een opleiding grafische vormgeving volgtn of die het als hobby heeft en er goed in is. Ik loop stage bij een buurtcentrum en ik organiseer zelfstandig een activiteit. Om de activiteit te promoten heb ik een flyer nodig. Ik heb zelf al de opzet getekend van hoe het eruit moet zien. Maar ik kan het niet op de computer tekenen. Ik zoek dus iemand die mijn concept op de computer kan uitwerken en eventueel kan aanvullen.

Je naam/logo komt trouwens op de flyer!

Heb je interesse? Stuur mij een privebericht of reageer in dit topic en stuur een voorbeeld van je werk mee. Zo kan ik kijken welke stijl het beste bij mijn concept past. Ik hoop dat er iemand is die enthousiast is!

Alvast bedankt!

Is het op vrijwillige basis of is er een zakcentje voor opzij gelegd?
Wat is de deadline?

^ dat wil ik ook wel weten

Ik zit momenteel in het examenjaar - grafisch vormgeven en wil je best wel even helpen hoor :slightly_smiling_face:

Daarom wil ik de deadline weten, want na de 10e december heb ik veel vrije tijd. Dus ik kan het makkelijk doen. Ik ben afgestudeerd en ben met een vervolgopleiding bezig.

Ik wil ook graag weten of je toevallig enig ervaring al hebt met het ‘huren’ van een grafisch vormgever, of helemaal niet? Puur omdat het handig is voor mij mocht ik het wel willen doen, dan kan ik ook beter jou als klant inschatten.

Hallo iedereen, bedankt voor jullie reacties! Ohja een deadline was wel handig om erbij te zetten. Begin januari is de deadline i.v.m promoten. Het is een welzijnsorganisatie waar ik stage loop, dat gaat vaak via vrijwillige basis. Ik heb aan mijn stagebegeleider gevraagd of er budget voor is, maar ze kan alleen het budget voor mij als stagiaire gebruiken en dat is 15 euro. Dat is niet zo veel. Toch hoop ik dat iemand mij alsnog kan helpen. Het is best een simpele flyer en ik zou het heel leuk vinden als mijn idee tot stand kan komen.

Ik heb trouwens geen ervaring met het huren van een grafische vormgever, ik studeer zelf pedagogiek. Dus dit is ook nieuw voor mij haha.

Ik wil het wel doen voor je. Hoef er niks voor, vind het al goed als m’n naam erop mag :slightly_smiling_face:
Als je nog iemand nodig hebt, hoor ik het wel
Werk met Photoshop, illustrator en InDesign trouwens.

ik ben vandaag net klaar met mijn stage van de grafische afdeling bij een van de grootste mode bedrijven van nederland, waar ik ook van alles heb moeten doen!
dus ik hou me beschikbaar!

Oh wat fijn dat jullie willen helpen! Ik stuur jullie straks even een prive bericht!