Gezocht goedkope en betrouwbare site voor speeltjes en glijmiddelen

Zoals het onderwerp al zegt zoek ik: goedkope en betrouwbare site vr seksspeeltjes en glijmiddelen
Nu had ik een site gevonden maar wie weet is er nog iets… Links gevraagd :stuck_out_tongue:

Hoi , ik bestel wel eens via No-Ice . betrouwbaar zeker, en komt ook niks op je afschrift te staan. en ik laat het dan bij het postkantoor afleveren, staat dan iets van pakjesgemak op de doos… geen afzender dat je afleid dat het een vreemde site is hihi.

Dankjewel! Ik zoek er zoveel mogelijk :stuck_out_tongue:

'k bestel meestal gewoon via Pabo.be of iets dergelijks,
op bol.com kan je er ook vinden xD
Ghehe.

Meestal bij beide gevallen staat er ook niet op vanwaar het komt en bij bol.com staat er ook niet bij ‘wat’ je hebt besteld :wink:

Ik ook pabo of sexshopcity, maar die viel de laatste keer wel tegen.

Same. Up

willie.nl

bij vakantieveilingen.nl kan je een bon winnen van 50 euro van Pabo.nl en ze hebben er ook een van Chrisitne le Duc, Had er laatst een gewonnen voor 13 euro :slightly_smiling_face: Toen kon ik dus wat uitkiezen voor 50 euro hoefde alleen nog verzend kosten te betalen.
En voor privé hebben ze ook wel goede regelleningen geloof ik. Het zijn in ieder geval betrouwbare sites!

Op https://www.condoom-anoniem.nl/ kan je glijmiddel bestellen. Staat niks op de doos.

Heb mijn speeltjes op meerdere sites besteld zoals pabo, sexshop city en mailfemale.

Christine LeDuc heeft ook vaker hele toffe aanbiedingen. Discreet op je rekening en qua pakketje. Bol.com werkt ook prima, en dan kun je het natuurlijk nog makkelijker ophalen op afhaalpunten.

easy toys is ook erg goed en verpakt gewoon discreet

Ik bestel al sinds lange tijd op www.sextoyland.nl Dit is echt een goedkope winkel met leuke lingerie en toys