Gezocht: Goedkoop hotel Parijs

Hoi !
Ik zoek een goedkoop hotel in Parijs, van rond de 50-60¤ per nacht …
Het liefst met metro in de buurt.

Ik ben al de hele dag op zoek, maar is echt een drama :stuck_out_tongue: Hoop dat iemand goede ervaringen heeft met zo een soort hotel ?

Dankje !

Je kan kijken op de site van arkefly bij stedentrips en dan parijs,
daar staan ook hotels, als je al vervoer hebt heb je misschien wel een idee van goedkope hotels.

Je hebt in heel Frankrijk toch van die Formule 1 hotels ofzo? Ik geloof dat die keten Formule 1 oid heet tenminste…

Wauw, 2 topics over het zelfde onderwerp binnen 2 uur xD
http://forum.girlscene.nl/forum/lifestyle/overnachten-parijs-178200.0.html

Oh, haha :stuck_out_tongue: Niet eens gezien x)

geen formule 1 hotel nemen dat is bij de snelweg.
je kan goedkope hotels vinden van 23 euro per nacht kijk bij arkefly inderdaad of transavia

booking.com is geniaal!
heb tijdens het hoog seizoen toen voor 2 personen een appartement geregeld voor 180 euro voor 6 nachten!

Je kan ook een Hostel met privé kamer doen =)

3duckshostel of absolute budget hotel (in de laatstse ga ik zelf een paar nachten zitten van de zomer :grinning:)

Er zijn echt genoeg hotels in Parijs (centrum!) die binnen jouw budget liggen. Ga maar eens langs het reisbureau om een paar reisgidsen op te halen. Toevallig heb ik dat ook gisteren gedaan voor Parijs.

www.priceline.com! Wel even inlezen en zorgen dat je het principe snapt v bieden en winnen

Je kunt ook in een soort pension overnachten, dat is ongeveer 50 per nacht :slightly_smiling_face:

jeunesse d’auberge zoeken! wij hadden er een van ongeveer 25 per nacht

Check mijn reactie in het andere topic, geen zin om het nog eens helemaal te typen :stuck_out_tongue: