gezocht: fotografe voor webmagazine

hoi!

ik maak met nog een ander groepje meisjes een online webmagazine (genaamd girlish). Nu zoek ik daarvoor nog een mensen die foto’s ervoor willen maken. Het zal niet heel veel werk zijn en we zullen je niets verplichten maar het zou wel fijn zijn als je een beetje meewerkt haha. Je zult ook niet veel werk krijgen, maar eerder dingen als: heb je bijv. nog een foto van een meisje die blij kijkt? of dat je bijv. ergens foto’s van wilt maken. of dat we je foto’s gebruiken :slightly_smiling_face:

het magazine bestaat nog niet echt, maar als je er een beetje een beeld van wilt hebben… we hebben een testje gemaakt, en dat ziet er dan zo uit: http://girlish.woelmuis.nl/Default.html

als je het leuk lijkt om foto’s te maken voor het magazine dan moet je de volgende opdracht uitvoeren:
maak een foto dat te maken heeft met iets van meisjes/vrouwen. bijv. een portretfoto, iets met kleding, make-up etc. een best vrije opdracht dus. je mag ook een oude gemaakt foto gebruiken en bewerken mag ook. veel succes! :slightly_smiling_face:
note hem me maar zodra je de foto hebt.

dankjewel. x

Oeh dat lijkt me erg leuk om te doen!
echt superleuk!
laat maar horen als ik jullie fotografe mag zijn :grinning:

lijkt me wel leuk:D

hebben jullie toevallig ook foto’s? zodat we kunnen zien wat voor soort foto’s jullie maken haha, kun je die dan ook even laten zien - mag op topic een note is ook goed. :’)

ahaha ja ik heb wel foto’s maar vooral uit priveleven… misschien kunnen jullie n soort van testopdracht geven dat ik die dan naar je toe stuur?

ik heb een opdracht in de beginpost geschreven. :wink:

Wat gaaaaaf !
Ik ben niet zo goed in foto’s maken eigenlijk haha.
Succes ! (:
:heart:

Lijkt me leuk! Ik zal zsm een foto sturen :wink:

Het lijkt me mega gaaf om hieraan mee te werken!

Neem eens een kijkje op mijn site:
www.JDL-fotografie.tk

of het topic hier op gs:
http://forum.girlscene.nl…ie_4/list_messages/228135

@JDL: wauw! prachtige foto’s heb je… :astonished: kun je 1 foto opsturen die je als opdracht inzending geeft? (:

Dan stuur ik deze foto in voor de opdracht:
Klik voor de inzending

wauw! dankje.

Zoeken jullie een iemand die alle foto’s moet gaan maken? Want het lijkt me leuk om te doen, maar het zal niet altijd uit komen misschien. Als je begrijpt wat ik bedoel.

Als je een soort van groep maakt en dan een mailtje rondstuurt om fotos in te zenden voor bij een bepaald artikel hebben jullie ook nog wat te kiezen.

Mijn foto’s staan op www.manonveul.weebly.com
Wanneer jullie het ongeveer gaan doen als hier boven dan kies ik een foto uit!

Alle beetjes helpen denk ik. Ik help ook gewoon voor de lol, maar ik zal ook niet altijd tijd hebben =)

Ja, haha dat bedoel ik. Ik zoek meerdere fotografen en stuur een mailtje of iemand enkele foto’s heeft of wilt maken bij een bepaald onderwerp. Je hoeft er niet altijd per se wat voor te maken - misschien heb je al een foto ooit gemaakt die erbij past of heb je momenteel geen tijd om voor het magazine te werken. Je moet het vooral zien als iets in je vrije tijd of course en geen ‘extra huiswerk’, dus we pakken het wel een beetje rustig aan en verplichten je niets. :wink:

@above: dat ja! haha.

Het lijkt mij ook heel vet om hier aan mee te werken!
Hier kunnen jullie mijn foto’s bekijken:

http://www.flickr.com/photos/neemartphotos/

En dan stuur ik deze in: http://farm8.staticflickr…01533981_2025be058c_b.jpg

Oh heel gaaf! Maar ik maak eigenlijk bijna alleen maar zelfportretten, dus ik denk niet dat dat iets is wat jullie zoeken :slightly_smiling_face:

Ik wil wel graag?! Als je me je mail adres note dan stuur ik je wat voorbeelden?

Een paar “kleine” dingen over het magazine zelf? Niet negatief hoor, want ziet er super tof uit!

Ik vraag me alleen af hoe het stramien in elkaar zit? Want in de eerste spread loopt de tekst over de vouw heen? (het voelde hierdoor uit evenwicht?)

En op de laatste spread is dus alles heel mooi uitgelijnd enzo maar dat heeft dan weer niet dezelfde lijnen als op de eerste spread.is hiervoor gekozen of is het onbewust? In geval van het laatste zou ik er nog even naar kijken als ik jullie was!

Sorry als je hier niet op zat te wachten, maar het viel me gewoon op…

^ Dat was een testje of het werkte, het stramien dat ik heb gemaakt (laatste spread) is een stuk van het officieel ontwerp. Dus dat kun je eventueel nog negeren. Nog niks is echt ‘officieel’, daar zijn we druk mee in overleg!