GEZOCHT: Fab. liefhebbers!

Ha meiden!

Als modeliefhebster heb ik het geluk dat ik mag afstuderen bij het modeaccessoire merk Fab.

Mijn onderzoek bestaat uit een paneldiscussie waarin vragen aan bod komen die gaan over modeaccessoires in het algemeen, het merk Fab., je aankoopmotivatie en koopgedrag mbt modeaccessoires, en de concurrenten van Fab.
De discussie vindt plaats in Amsterdam op het kantoor van Fab. en na afloop krijg je een leuk Fab. bedankje…

Voor mijn onderzoek ben ik opzoek naar de doelgroep van Fab.: fashionable, sterke en sociale vrouwen tussen de 20-40 jaar oud die in bezit zijn van een Fab. item.

Dus heb je een Fab. item en vind je het leuk om mee te werken aan dit onderzoek en wil je mij graag helpen? Mail dan naar scriptie.fab@gmail.com en dan neem ik zsm contact met je op!

Alvast ontzettend bedankt!
Willemijn

Jammer ik heb niets van Fab, kende het eigenlijk helemaal niet (erg he!) anders zou ik wel willen meedoen.

In ieder geval veel succes!

Ik heb nog nooit van dat merk gehoord :astonished: nouja veel succes in ieder geval!

Heb er toevallig gisteren hakken van gekocht. :slightly_smiling_face: Maar verder heb ik niet echt veel van dat merk om er over te oordelen.