Gezocht! een ouder die werkt in het ziekenhuis?

Hi! : )

Ik zoek voor mijn profielwerkstuk iemand die op de technische afdeling werkt in het ziekenhuis!, nou zullen jullie vast denken ‘dan bel je toch een ziekenhuis op’, maar ik wou het eerst even hier rondvragen of 1 van jullie ouders/tante/oom/watdanook daar toevallig werkt!
ik hoef alleen maar een kort interview te hebben en nog wat aparte vraagjes!
Bedankt voor het lezen : ")

oh titel klopt niet helemaal :")

Waarom ga je niet gewoon bij een ziekenhuis langs? Lijkt me makkelijker.

Ze zegt toch dat ze dat zou kunnen doen,
maar dat ze dit makkelijker vind!

Sorry, ik kan je niet helpen! Veel succes idd!

Jaa dat was ik ook van plan :") maar ik weet niet, ik dacht ik probeer het eerst hierzo, want voor het zelfde geld zit er iemand hier waarvan haar ouders daar toevallig werken, en ik het naar ze kan emailen
maarja : ) En bedankt voor degene onder je!

Up!

Ja, goed idee dat je het eerst hier probeert, maar mijn ouders zijn kantoormensen. Dus ik hoop dat je nog iemand vindt.

Hoe bedoel je? technische dienst? Mijn Opa werkte bij de technische dienst in het ziekenhuis. Ehm soms de lift maken maar volgens mij ook aperatuur, maar dat bedoel je niet?

Ja ik bedoel mensen die o.a. de apparatuur regelen enzo, maar ook de medewerkers helpen bij vragen over het apparatuur en dat soort dingen :"D

en bedankt @ Marshmallow!

Nee jammer genoeg niet, lijkt me wel handig als 1 van je ouders arts is. :’)

Upje voor jou trouwens dan maar. xD

Dankjewel!, up :slightly_smiling_face:

Een vriendin van me loopt stage op de dagverpleging, maar ik weet niet of je daar wat aan hebt en of zij wel tijd heeft…

Ik heb helaas echt iemand nodig van het technische gedeelte! toch bedankt voor je reactie!

Oh sorry, ik zag niet dat je het eerst hier wilde proberen voor een ziekenhuis te bellen. Maar ik ken niemand die daar bij de technische dienst werkt sorry. Succes!

Haha maakt niet uit! en bedankt :"D

ik geloof wel dat mijn opa zo’n iemand was, maar wss wil je iemand die meer van het nu weet?

Up!

Ik denk dat het opzich wel zou kunnen voor een aantal deelvragen die ik heb! die gaan wat meer over het technische gedeelte ervan en het interview over wat hij dan zoal doet op een normale dag, dus als het mag zou ik graag die deelvragen aan hem willen stellen! :slightly_smiling_face:

Waar is het precies voor? ik zal hem ff smsen of ik zijn nummer aan jou mag geven.

Ik zal je wel even een note sturen!