Gezocht: een nieuwe blogster voor Dailynoted!

Hee meiden! Na zo’n 10 maanden geschreven te hebben voor onze blog Dailynoted heeft zondagblogster Iris helaas besloten om ermee te stoppen (zie hier). We vinden dit allemaal echt enorm jammer, maar… dit is wel jouw kans om een start te maken met bloggen!

Voor degenen die niet weten wat het inhoudt even een korte uitleg. Dailynoted wordt gerund door een hechte groep meiden en allemaal hebben we een vaste dag waarop we bloggen. Zo kunnen onze lezers elke dag een nieuwe blog van ons lezen en verschijnen er ook nog een supergevarieerde stukken op de site!

Als je het je leuk lijkt om samen met ons mee te werken aan deze geweldige blog is het misschien wel handig om te weten dat het meer is dan elke zondag even een stukje op de site zetten. Stuk voor stuk zijn we enorm betrokken en doen we echt ons best om de blog naar een hoger niveau te tillen. Misschien klinkt dat een beetje heftig, maar natuurlijk krijg je wel wat terug voor de tijd die je erin steekt. Dailynoted is meer dan een blog, we zijn een vriendinnengroep met een gezamenlijke passie: het schrijven. We staan allemaal open voor nieuwe schrijfsters en iedereen wordt meteen opgenomen in de groep. Het is dus ook nog eens gewoon heel erg gezellig!

Lijkt het jou tof om elke zondag te bloggen? Stuur dan nu een motivatiemail naar dailynoted@hotmail.com. Je krijgt dan van ons een schrijftopdracht en degene die het leukste, interessantste en meest originele artikel schrijft mag zich de nieuwe zondagblogster noemen!

Veel succes!

Het Dailynoted-team

Bamberdiebam! En we bestaan nu al anderhalf jaar! Met dit topic is het allemaal begonnen :slightly_smiling_face:*klik*

Klinkt erg leuk! Maar ik weet niet of ik tijd heb met m’n examens die eraan komen. Plus dat er vast vele andere aanmeldingen zullen zijn waar ik echt niet bovenuit zal steken.

Beschouw dit maar als een up ! x

Wow, lijkt me super leuk!
Alleen volgens mij ben ik echt stukken jonger dan jullie ;p.
Verder weet ik niet of ik genoeg inspiratie krijg, maar dat komt wel goed denk ik! :grin:
uhjaaa, ik twijfell!

Ik zou zeggen, wees niet bang dat de rest beter is en stuur gewoon iets op!
En wat de leeftijd betreft: iedereen is op dit moment 16 of 17.

Lijkt me leuk! Ik zal mezelf later vandaag wel motiveren in een mailtje, omdat ik at the moment niet veel tijd heb.

Oh dat lijkt me echt leuk! Ik woon toevallig in hetzelfde dorp als Aviva en ik heb haar ook wel eens een keer ontmoet op een feestje =P. Poeh, lijkt me echt een toffe uitdaging, maar ben wel iets ouder (19).

Tjaaaa, ik ben 14, das wel stukje jonger :wink:,
uh ik denk dat ik vanavond wel een mailtje stuur, zit nu op verkeerde computer!

Ah supermegagaaf!
Ik ben al een mailtje aan het sturen!
Ik wil echt al best lang zoiets doen!

Ik doe mee en ik zal direct een mailtje sturen (:
Het lijkt me toch wel heel erg leuk!

YAY mensen die zich opgeven :grinning:

Niet bang zijn trouwens, we bijten niet, en daarnaast valt het allemaal nog best mee. Ik wilde me ook bijna terugtrekken omdat zoveel mensen zich hadden opgegeven, maar ik ben nu ook zelf een van de bloggers.

Lijkt me erg leuk, maar ik weet niet of mijn stukjes wel op jullie site zullen passen. En ik heb natuurlijk zelf al een blog.

cooool! ik ga het doen!

Ik zou zeggen, stuur ons gewoon een mailtje. En dan kun je je altijd nog bedenken!

Ik heb gemaild, ben benieuwd wat er nu gebeurd! :slightly_smiling_face: x

Ah, ik wil wel, maar ik durf niet! Kan wel goed schrijven, maar ben echt bang dat ik dan opeens inspiratieloos ben om een artikel te schrijven…

Helemaal mee eens, gewoon proberen. Wij wisten van tevoren ook niet wat het allemaal met zich mee zou gaan brengen, en het is me 100% meegevallen!

Upje :slightly_smiling_face:

Lijkt me echt tof. Ik denk er nog over na.

DUS wie schrijft zich nog meer in?