Gezocht: Een handjevol toffe mensen.

http://a5.sphotos.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-snc6/253624_2162731306687_1198734700_32725161_103951_n.jpg

Hallo leuke gezellige toffe mensen!

Ik (Danielle, zeventien) had het ontzettend orginele idee om een blog te beginnen, een collab (met meerdere mensen) blog. Dit met dan vijf of zeven mensen, hangt er van af hoeveel mensen hier zin in hebben enzo natuurlijk. Ik zoek vooral mensen die een beetje zijn blijven hangen in the seventies, ik noem woodstock etcetera. Toen muziek nog muziek was en niet overal een autotune doorheen zat. Mensen die houden van schrijven, en die een beetje teveel dagdromen. Mensen die heel introvert, of juist heel extrovert zijn, het maakt allemaal niet uit. Gewoon leuke mensen die van kampvuurfeestjes houden en hun eigen ding doen.

Nou heb ik natuurlijk een plan, of nouja niet helemaal, maar het is een begin. Iedereen krijgt een dag toegewezen waarop ze posten, en dat kan over vanalles zijn. Al bedoel ik dan niet hiermee dat je een heel verhaal schrijft over je nieuwe schoenen of je nieuwe nagellak. Het is meer de bedoeling om elkaar te leren kennen, maar daarnaast natuurlijk ook bloggen over dingen die leuk zijn. Dit is niet een hele duidelijke omschrijving, maaaar ik hoop dat je een beetje doorhebt waar ik op doel. (Ik noem, 5 awesome girls op youtube, maar dan in blogvorm, zo zou je het denk ik wel kunnen zien?) Het zou tof zijn als ik gezellige mensen kan vinden waarmee ik over onder andere harry potter, fotografie (ik maak foto’s met wegwerpcamera’s) en leuke muziek (Indie, rock, jazz, reggae, noem het maar) zou kunnen praten.

Uhm nou goed, een naam is nog niet echt uh, bij me opgekomen, maar suggesties zijn altijd welkom enzo. Ik hoop hierdoor wat toffe leute te vinden die net zo van creatieve shizzle houden als ik, en een beetje prettig gestoord zijn en soms in hun eigen dromen vastzitten, maar ondanks die handicap toch nog leuk kunnen schrijven.

Als je mee zou willen doen, zou je hier kunnen reageren in dit topic opzich, maar je mag me ook noten, vertel waarom jij graag mee zou willen doen, en wat je naam/leeftijd/interesses en etcetera zijn. Een foto erbij van jezelf zou leuk zijn, maaar dat hoeft niet.

Duuus, party on, thank you for your attention en so long, farewell, en hopelijk tot zieeeeeeeeeeens.

Je hebt al een topic.