Gezocht: durag

ik ben serieus al tijden op zoek naar een winkel in Nederland waar ik er een kan kopen/bestellen. maar het goedkoopste waar ik terecht kan is voorlopig defshop in Duitsland en dan betaal ik dus bijna twintig euro voor zo’n ding…

weet iemand misschien waar ik hem goedkoper kan halen? liefst zwart of wit?

voor wie niet weet wat het is: het is een soort bandana maar dan van dunnere stof en strakker om je hoofd. ik wil hem hebben voor onder een pet maar een gewone bandana glijdt steeds af als ik mn pet af doe. vandaar dat ik ernaar zoek :S.

Ik zag je foto op hyves… doe nou gewoon geen durag op alsjeblieft :’)

Ik heb ook net even gekeken, en ind, plus1

ach als zij het mooi vindt…

ja maar het gaat om de medemens…

wat is dat?
ik zoek het op google maar kan het niet vinden

o laat maar xd
khad even niet goed doorgelezen -,-’
faaall

Doe maar niet, meid.

+1

vinden jullie het allemaal echt zo lelijk dan? :s
ik weet ook nog niet of ik het mooi vind staan en hoe ik het wil gaan dragen ofzo. sowieso ga ik niet mn haar erin proppen want dat ziet er niet uit.
maar het past wel bij mijn kledingstijl en het voegt volgens mij wel iets toe aan een outfit zegmaar

als het echt heel lelijk is koop ik hem niet maar zo’n randje onder een pet vandaan vind ik altijd wel mooi eigenlijk :flushed:

en nu even on-topic,

meid, hier hebben we wel van die rasta winkels, zeg maar barbershop-achtig.
daar verkopen ze ook van die pruiken en maken ze brads enzo.
Begrijp je wat voor winkel ik bedoel? Probeer daar eens :wink:

ik begrijp wat je bedoelt
maar volgens mij verkopen ze daar geen durags toch?
weet je er toevallig een in de buurt van Amersfoort? anders ga ik straks ergens helemaal heen en dan kom erachter dat ze het dus niet verkopen…:s

euhm nee, ik ben daar nog nooit geweest, maar kijk anders even op internet en bel er even heen

Als zij er een wil dragen, wat is jullie probleem dan? Ze vraagt WAAR kan ik het kopen, niet ‘zou ik het dragen of niet?’.
On topic: ik heb geen idee, sorry.

ik zoek topic

Da’s zo’n ding toch?

http://ecx.images-amazon.com/images/I/31zjDciY-TL.jpg

Maar, dit moet in het ik zoek topic, te vinden als sticky bij het subforum verkoop.