Gezocht: Duet met piano

Ik heb dus voor muziek (voor school) een muziekstuk/liedje/whatever nodig. Ik speel zelf de piano en twee anderen gaan zingen. Maar wie weet een goed stuk? Het liefst dus een duet, anders moeten we zelf de stemmen en dingen verdelen. Het moet ook wel echt een piano liedje zijn, niet een gitaar en dat ik dan de akkoorden doe, want ik moet ook wel laten zien wat ik kan.

Iemand suggesties?

up?

Rent - take me or leave me
kan met piano, maar is wel lastig.

^^

nog meer?? moet wel een beetje keus hebben, want die anderen moeten het ook leuk vinden

HAHA jahoor nog meer. zoek het zelf anders?
je weet toch wat je leuk vind ?

maar k ken niet zoveel, sorry hoor, een forum is tog om vragen te stellen? jemig…

je kan kijken op het youtube kanaal van sunny choi
zij is echt heel goed (:
ze speelt allemaal popliedjes op de piano, ik denk dat er wel wat tussen zit

http://www.youtube.com/user/SunnyChoiMusic

wow! die is echt fawking goed :open_mouth: maar ik heb dan geen bladmuziek en k kan het nooit zomaar naspelen… ik zoek eigenlijk meer liedjes die echt met piano horen

nou?? t mag ook wel een liedje zijn met maar 1 stem, word wel wat prutsen, maar ok…

chinese lily allen (daar is ook een koor versie van zie youtube “chinese chor”)
rent seasons of love (bladmuziek als je me even note is veel inscan werk)
aida ‘remix’ mix van alle aida nummers (bladmuziek ook even noten ook veel inscan werk)
anders misschien iets van disney of twarres!

Ik vind Vanessa Carlton / a thousand miles altijd superleuk,
dan moet je wel goed piano kunnen spelen denk ik,
maar die is niet moeilijk om te zingen dus misschien …

jemig? ik vind het erg makkelijk en onpersoonlijk om zo aan een leuk liedje te vinden. maar dat moet je geheel zelf weten :slightly_smiling_face:

Only Hope deden wij met onze muziek avond…

Die klinkt goed! Ga de bladmuzike opzoeken!