Gezocht: doorschijnende pantysokjes

Met blote voetjes in ballerina’s en pumps is niet aan mij besteed, ik krijg helaas altijd blaren. Dus daarom draag ik altijd doorschijnende pantysokjes van 15/20 denier, meestal in de kleur wineblush. Dit is de perfecte kleur want het is amper te zien dat je iets om je voeten draagt.

Helaas worden deze pantysokjes niet meer verkocht bij mijn vaste adressen. Voorheen kocht ik ze van het merk Twize dat werd verkocht bij de AH. Maar dat is uit het assortiment gehaald. Daarna bij Hans Textiel, maar deze keten stopt binnenkort. Ik ben bijna door m’n ingeslagen voorraad heen…

Dus wie kan mij helpen??? Waar kan ik pantysokken/pantykousen vinden in een kleur die bijna doorschijnend is van 15 of 20 dernier?

Hema, Wibra, Zeeman, supermarkt

Bij Hema alleen maar van die kleuren die duidelijk te zien zijn. Moet hierbij altijd een beetje denken aan van die oude dames met pantykousen aan…
Bij Zeeman alleen de kleur Vienna, welke té donker is om er natuurlijk uit te zien.
Wibra kan ik inderdaad nog even proberen!

Action, H&M?

H&M heb ik nog helemaal niet aan gedacht! Bedankt :slightly_smiling_face:

Terstal?

Ik heb die van mij bij de Hema gekocht.

hema

bijna overal

Zeeman verkoopt pantys en pantykousjes in de kleur wineblush, die kleur neem ik ook altijd :stuck_out_tongue:.

Als je ergens schoenen gaat passen kun je van die pantysokjes krijgen, die kun je later meenemen want ze willen die toch niet terug hebben omdat je ze dan al hebt aangehad ;p

V&D heb je ook hele fijne vind ik zelf!

succes. (’:

Pff nou volgens mij hebben de winkels bij mij dan gewoon een gebrekkig assortiment. Ik zal een keer in de stad bij de hema enzo kijken. Bedankt voor jullie tips!

Die van de Kruidvat vind ik zelf de beste qua kleur (en kwaliteit, zeker in verhouding met de prijs).

hier hebben ze ze overal zo’n beetje maar aan die schoentjes moet je ook even wennen, na 3 dagen met blaren en open hielen gelopen te hebben was het weer helemaal over en nu doet het geen pijn meer.

Action? :slightly_smiling_face: