Gezocht: de grootste One Direction fan(s)!!

Hey meiden!

Er is zojuist een artikel over One Direction online gegaan! Een uniek moment, want de grootste fans maken kans om in de documentaire van One Direction te verschijnen!! Deze documentaire zal over de hele wereld worden uitgebracht op TV, DVD en VOD. Lees nu snel wat je moet doen om kans te maken op deze unieke ervaring: http://www.girlscene.nl/p/9842/gezocht_de_grootste_one_direction_fans

Succes meiden!

Liefs,
Girlscene

Ah super leuk! Ik ga meedoen! :grinning:

Ik heb meteen meegedaan!

Jammer genoeg heb ik vorige week gedwongen alle posters van mn muur af moeten halen haha, dus geen foto’s om te bewijzen helaas mwuh

Ahhh super leuk! Ik ga meedoen, alleen mag ik mijn kamer niet volhangen met posters omdat we nieuwbouw hebben. Maaaar ik ga wel meedoen met wat andere dingen!!

Tof! Maar eigenlijk zijn alle fans gelijk en is er geen ‘grootste’ onder de Directioners, toch superleuk idee!

i love 1D!ik heb alleen geen video camera…kan dus niet meedoen…snik snik
nou ja…dan maar niet :dry:

ik doe mee for sure ze zijn gwn geweldig
!!!
xxx

wie heeft gewonnen?

Hi meiden,

Hierbij een update, want gisteren hebben we de winnaressen uitgekozen… Echt super leuk om al jullie creatieve inzendingen te zien, van Powerpoint-presentaties tot filmpjes! Echte diehard Directioners, dus jullie hebben mij het zeer moeilijk gemaakt. Maar na uren kijken, bladeren en twijfelen, heb ik toch winnaressen gekozen: POMPOMPOM…

• Naomi van Leeuwenstijn & Nathalie Bollen
  • Emma van Damme
  • Laura K. & Ruby Sanders
  • Amber
  • Lotte Malik

De meiden zijn al persoonlijk op de hoogte gebracht en vanavond vinden de opnames plaats :slight_smile: Voor de Directioners die niet hebben gewonnen: niet getreurd er komt namelijk nog iets heel leuks aan omtrent One Direction!!

Liefs, Danique

Ben heel benieuwd!

LAAT HET ALSJEBLIEFT NOG TICKETS ZIJN WANT DAT ZO FANTASTISCH ZIJN

vast niet.

aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa one direction zijn the best! zayn malik is zooo knap <3

Is dat die actie waarbij je zo’n filmpje moet maken? Als je dat nog niet gedaan hebt, heb je dan nog steeds kans om in de film te komen omdat gisteren de trailer op youtube stond. Help ajb. :slightly_smiling_face:

:smiling_face_with_three_hearts:

ik was net 3 min te laat met lezen :frowning_face:

Haha i did it too. Ik hoop zo erg!!

Hi ladies!

Een tijdje geleden zochten wij de grootste One Direction fan voor een film. De film is inmiddels opgenomen en jij kunt 'm als allereerste zien! Girlscene streamt de film voor drie euro op de website. Zie de link voor meer informatie.

Liefs, Girlscene