Gezocht: creatievelingen met tijd.

Hallo allemaal!

Ik ben op zoek naar creatieve mensen die goed kunnen tekenen, editen en creëren…

Het zit namelijk zo: ik maak al een tijdje youtube filmpjes, hierbij gebruik ik een zelfgemaakte intro, maar deze begint goed saai te worden. Daarom zoek ik mensen die iets nieuws en pittig kunnen maken. Er zitten wel enkele ‘moetjes’ aan vast.

• De stijl moet vintage zijn (persoonlijke redenen, ik vind het gewoon mooi en gezellig)
  • liefst pastel kleuren, bruine tinten (beige, roze), zacht en niet schreeuwend
  • Schattig (moet lief zijn)

De intro bestaat uit een achtergrond, voorgrond en logo.
.De voorgrond bestaat uit een persoon of ‘iets’ die kan bewegen (hiervoor moet je 3 tekeningen maken) bv. tekenening met ogen open en mond dicht, dezelfde tekening met ogen dicht en mond dicht, dezelfde tekening met ogen open en mond open. (hiermee kan ik een filmpje maken…)
.De achtergrond bestaat uit een pattern (de lay out), zoals een wallpaper, deze komt achter de voorgrond.
.Ik ben ook op zoek naar een nieuw logo. Momenteel is dit mijn logo: http://1.bp.blogspot.com/…sWkqCarI0/S1600-R/123.png

Alles mag in de stijl van DIY gaan, daar gaan mijn filmpjes ook over, zolang het schattig overkomt. Het mag zelfs grappig zijn bv. een schaap die vastzit tussen touw en lijm (ik bedenk maar iets.

Mensen die niet zo goed begrijpen wat ik met deze post bedoel kan je hier kijken naar mijn momentele intro (kwestie van aan ‘aha’ gevoel): http://xlausa.blogspot.com/2010/06/nieuwe-intro-xlausa.html (nietbedoeldalsreclame)

Ik hoop dat ik veel creatievelingen te pakken krijg en mooie dingen binnenkrijg. De persoon(personen) waarvan ik de layout zal gebruiken krijgen hun naam te zien in mijn filmpjes. Ik ga niet met de eer lopen als ik het niet heb gemaakt. Je mag alles in dit topic posten.

Bedankt en succes!

Groetjes

xLausa

PS: doe dit alleen als je er echt zin in hebt!

echt toffe filmpjes maar sorry ik kan dat niet zo goed ma echt ik hoop voor jou dat je iemand vind

Ik heb een ideetje in mn hoofd, eens kijken wat ik ermee kan doen.
Vraag me alleen een beetje af wat jij met ‘vintage’ bedoeld.
Want met een sepia filtertje erover kan alles vintage zijn x’)

En in welke formaten/bestanden moet je de intro en het logo hebben?
Kan t logo namelijk ook volledig officieel gaan maken met programma’s als adobe illustrator en er ontzettend veel tijd in steken… Maargoed, dat zou nogal zonde zijn als ik dat voor niets doe dan :wink:

Dit vind ik dus heel vintage: http://farm3.static.flick…2386152769_d90ec3ca99.jpg

Ik gebruik zelf nooit sepia.

En voor mijn logo, doe niet TE veel moeite. Ikzelf stak 15 minuutjes in die van mij… Zolang hij er ook maar vintage uitziet en klaar :p. Maak hem het liefst in png, zo kan ik hem makkelijk boven mijn filmpjes zetten.

Ik ben benieuwd! Heel erg bedankt alvast!

Haha oke, ik zie totaal niet in wat dat met vintage te maken heeft x’)
Ik kijk wel even wat ik kan doen. :slightly_smiling_face:

Maar de afmetingen, daar nog wensen voor?

Je kan de afmetingen van mijn momentele logo gebruiken. Die zijn net goed. De afmetingen van de achtergrond zijn dezelfde als een foto. -vrij groot dus- 3648 x 2736

Ik zou het wel willen doen, ben daar wel handig in maar kan niet tekenen. Sorry.

Je hoeft niet te tekenen als je niet wil.
Wil je alleen een achtergrond maken: ok!
Wil je alleen een logo maken: ook ok!

ik zou het doen alleen weet ik niet wat vintage is : blush:

ik heb eens die logo geprobeert ik weet niet of jij het leuk vind …
heb vintage effe opgezocht

Ik wil wel proberen, ik snap wat je met vintage bedoeld.
Lichte tinten met bruin, licht roze, creme kleurig met roosjes… Van die medaillons… I get it… (hope it)

Ik kan het wel maken, maar ik weet niet precies wat je bedoeld met ‘‘de voorgrond’’… Heb je een voorbeeld van iets… Dat ik kan zien, bijvoorbeeld van een ander filmpje.

Ik zou wel willen proberen. Maar er is een probleem: ik ga overmorgen op vakantie, en dan ben ik 3 weken weg en dan begint mijn school weer… That’s the problem.

Ik zou het heel graag willen doen, maar ik denk dat ik dat vandaag en morgen gedaan krijg.
Of heeft het geen haast?

X Fleur
www.bysproet.blogspot.com

Oh he laurence jij hier ^^

Ik ben niet zo creatief op dat gebied… nee geef mij maar penselen en oogschaduw.
Ik hoop dat je iemand vind!! :grinning:

Kus, Guievessa, SanneMusic en Balletbalm, whahahahah.