gezocht! creatievelinge, entertainment, animatie, show!

Hoi Dames,

Afgelopen donderdag hoorde ik dat ik geselecteerd was voor een selectiedag om als allround entertainer aan de slag te gaan in het middellands zee gebied. dit gaat de hele dag in beslag nemen en ik moet om 09:00 al daar zijn! ik ga de hele dag activiteiten doen en daar word ik beoordeeld op enthousiasme, dans, sport, improvisatie. ik moet ook een thuisopdracht voorbereiden! en aangezien ik maar een kleine week heb. dringt de tijd!

Wat moet je doen?
Stel je voor: Jij bent de host van de avond en gaat de hele avond show presenteren. Vanavond staat de Miss / Mister Verkiezing op het programma. Jij gaat de show van het begin tot het einde presenteren in minimaal twee talen; Nederlands en Engels. (als je het kan, ook in Duits / Spaans) Dat wil zeggen;

Welkom heten van de gasten
Je kondigt de avond aan en geeft uitleg over de inhoud van het programma
Je nodigt de kandidaten uit om naar voren te komen (mededeelnemers)
Je geeft de spel uitleg
Je speelt de spellen
Je maakt de winnaar bekend
Je sluit de avond netjes af

Je verzint zelf de soort show met één bijbehorend spel. Houd er rekening mee dat de kandidaten voor jouw spel de mensen uit het publiek zijn, je (toekomstige) collega’s. Denk ook aan de uitvoerbaarheid van het spel.

ik heb hier maximaal 10 minuten voor! heel kort dus.
Ik hoop dat jullie mij kunnen helpen om deze selectie dag door te komen

Alvast bedankt voor jullie medewerking.

ehm is het niet juist de bedoeling dat je dit zelf doet?

Haha lekker makkelijk zo ja, en lijkt me ook vervelend voor jou: stel dat je nu iets goeds bedenkt waardoor je wordt aangenomen maar dat het op je werk tegenvalt.

het is niet zo dat ik andere het werk laat doen.
ik gebruik ook mijn eigen gezonde verstand!

alle ideeën kunnen toch iets toevoegen op zo’n activiteit?
ik vraag niet om een uitwerking overigens…

Oh ik dacht dat je wilde dat iemand hier een heel iets voor je uitschreef. Maar ideeën opdoen is natuurlijk nooit verkeerd :slightly_smiling_face:

^same here.

upje