Gezocht: Blogpartner in crime!

Hi Ladies!

Voor mijn website Nella Vita Magazine ben ik op zoek naar een redactrice/blogster om het samen naar een hoger niveau te tillen! Hieronder lees je er meer over:

GEZOCHT: BLOGPARTNER IN CRIME (vrijwillig)

Ben jij altijd bezig met de laatste trends, denk jij graag mee met andere vrouwen en is bovenal schrijven/bloggen jouw passie? Dan ben ik misschien wel op zoek naar jou!

Wie ben ik? En wat zoek ik?
Ik ben Sharon Walsmit, 20 jaar en student Communicatie- en Informatiewetenschappen in Utrecht. Ik heb altijd al een passie voor mode gehad en combineer dit graag met schrijven. Daarnaast ben ik gewoon een rustige student, die graag uitslaapt, af en toe feestjes bezoekt en regelmatig in de stad of sportschool te vinden is.
Om naast mijn studie extra uitdaging te vinden begon ik ongeveer een jaar geleden de website Nellavita.nl, een online magazine over mode, beauty, gezondheid, interieur en nog veel meer. Kortom, alles voor vrouwen. Inmiddels bekijken maandelijks ongeveer 1500 vrouwen mijn website en dat worden er steeds meer. Ook word ik steeds vaker benaderd voor samenwerkingen met webshops. Dit alles zorgt ervoor dat de druk hoger en hoger wordt. Ik zou het daarom leuk vinden om Nella Vita Magazine groter te maken samen met een nieuwe redactrice/blogster (of hoe je het liefst genoemd wilt worden).

Momenteel is Nella Vita nog puur een hobby. Ik verdien er (op een paar producten en centen op Adsense na) nog niks aan. Het is dan ook op vrijwillige basis. Ik ben vooral op zoek iemand (ongeveer 18-22 jaar) die het leuk vindt om deel uit te maken van Nella Vita Magazine. Daarbij vind ik het vooral belangrijk dat er een klik is tussen ons.
Het gaat erom dat er dagelijks minimaal één artikel online komt (dus je schrijft er ongeveer 3 per week), die vervolgens ook via sociale media gedeeld wordt. Daarnaast lijkt het me leuk om samen evenementen te bezoeken, zoals workshops, blogger events en wie weet ook netwerkborrels. Mijn motto is dan ook ‘Samen sta je sterker dan alleen’. Wie weet kunnen we uitgroeien tot een grote vrouwenwebsite, net als NSMBL.nl/ILFN.nl/Ze.nl!

Wat levert het jou op?

• Meer ervaring op het gebied van bloggen (o.a. Wordpress/Analytics/Social Media), wat je kunt gebruiken op je CV
  • Meer naamsbekendheid in de blogwereld
  • Zo nu en dan leuke testproducten/evenementen etc.
  • Teksten/Artikelen om zelf trots op te zijn
  • Een leuke hobby voor naast je studie
  • Wie weet een leuke vriendschap :slightly_smiling_face:
  • In de toekomst eventueel meer vergoedingen, naarmate Nella Vita bekender wordt.

Nog wat overige informatie

• Nella Vita telt bijna 1500 volgers op Instagram.
  • Op Facebook heeft Nella Vita 74 volgers. Dat kan meer!
  • Nella Vita is ook te vinden op Bloglovin (241 volgers).

Dus wil jij graag starten met bloggen (of ben je al gestart), maar wil je niet onderaan de ladder beginnen? Grijp dan deze kans en stuur mij een mailtje (info@nellavita.nl) of een berichtje op Facebook (www.facebook.com/nellavita.nl) waarin je jezelf leuk voorstelt. Daarnaast zou ik het leuk vinden om voorbeeldjes te zien van je schrijfstijl. Hopelijk kunnen we er samen iets leuks van maken!

Lieve groetjes,

Sharon

https://media.licdn.com/mpr/mpr/shrinknp_400_400/AAEAAQAAAAAAAAOUAAAAJGIxNjc5MmY2LTAzMmMtNDM5Zi1iZThhLTIyZmIzMzMzMjEzMg.jpg

Dit is niet de bedoeling hier op het forum.