Gezocht: Bloggers die hun creativiteit willen delen!

Hallo! Ik ben bezig met een nieuw project voor m’n blog. (ik heb het in het engels geschreven, omdat ik veel buitenlandse volgers heb. En ik geen zin heb om weer dat hele verhaal in het Nederlands te typen, haha. Als je er niet uit komt laat het dan even weten) Maar dit is wat ik zoek:

I want to start with a new project and with some new plans for my blog!: I would like to feauture or introduce some of my lovely readers. I know that you guys are really unique, fashionable, creative and passionable and I want to do something with that. Every single blogger inspires me in a different way and I want to share that with all my readers. Cause my blog is also about what inspires me. I always look on the internet for new inspirations, but now I want to do it in a another way. For me, it’s just one of my passions to do this. It’s giving me so much energy to see how many beautiful people live in this world.
So, here’s the thing: Would you like to be on my blog? Do you like writing, photographing or whatever? Do you wanna share your passions? Mail some of your work + something about you to my e-mail (c-herelle@live.nl). And we’ll see what it brings.

Dus als mensen het leuk vinden, let me know by e-mail!

Je kon dit makkelijk in een van de algemene blogger-topics plaatsen.
En die link naar je blog is reclame, dat mag niet.

Klinkt leuk, maar wat ik uit je tekst opmaak, zul ik je eerst moeten volgen en daarna is het nog de vraag of ik je überhaupt kan inspireren.

‘I wanna’ klinkt zo Amerikaans.

Ik kreeg ook spontaan dit lied in m’n hoofd van al dat Wanna :http://www.youtube.com/watch?v=gJLIiF15wjQ

Woooh, goede oude tijden. Ik hield heel erg van dit lied! :'D

@Frogger: Je hebt gelijk, ik ben nooit zo handig in die topics vinden. Sorry! En over de link naar m’n blog: het lijkt me handig als je met zoiets wilt meedoen, dat je eerst weet voor voor een blog het is, anders weet je niet waar je terecht komt.

@Dormant: Je hoeft me helemaal niet te volgen! Iedereen is welkom.

@Pickpocket: Haha, inderdaad.

Je engels is niet echt optimaal.

Je engels is niet echt optimaal.

Heeee cher, haha! Ik maak uit de tekst op dat je een soort post wilt maken waarin iemand van je volgers zijn/haar passie deelt? Ik wil wel iets over mijn passie voor fotografie schrijven, maar mijn engels is niet helemaal perfect … :slightly_smiling_face:

leuk blog, maar je engels kan beter

inderdaad je hebt best wel wat foutjes in je engels!

• dubbelpost

JAAAAAA Ik weet ook heust wel dat mijn engels niet top is. Lijkt me nogal logisch, maar daarom schrijf ik ook zoveel mogelijk int engels. Oefening baart kunst he. Maar daar gaat het niet om, ik vroeg niet om advies. Ik vroeg om mensen die zich aangesproken voelen om mee te doen :slightly_smiling_face:

@Labrunettisch: Heee Ellen! haha. Ja kijk, jij snapt het! Maar je mag me best mailen hoor, het mag ook Nederlands en dan zet ik het om in Engels. Want uiteindelijk maak ik er een verhaaltje van, zeg maar. En dan natuurlijk met je mooiste foto’s erbij! :slightly_smiling_face:

Prima dat je mensen zoekt voor je blog, maar ik heb er even i.v.m. reclame de link van je blog weggehaald.

Oke, is goed! Als mensen de link alsnog willen, doe ik het wel via privé bericht :slightly_smiling_face:

ik woon in nederland, dit is een nederlandse site, dus plz doe het in het nederlands xD
nu heb ik geen zin om dat hele zooiding te lezen dus geen idee waar het over gaat x3
ot: ik denk dus dat het duidelijker zou zijn als je het even vertaald :wink: