GEZOCHT: anorexia

Hallo meiden,

Ik ben voor een interview op zoek naar een meisje
die aan het herstellen is van anorexia of ooit anorexia
heeft gehad.
Dit is voor een opdracht voor school, ik moet een informatief
artikel schrijven voor de cosmogirl. Ik hoop dat iemand
mij hier verder mee kan helpen.

Dus ken jij of ben jij iemand die hersteld of ooit anorexia heeft
gehad mail me, lisabo@home.nl

• het interview zal maximaal 30 minuten duren denk ik.
  • het zal via de telefoon plaatsvinden
  • het liefst morgenmiddag/avond of maandagmiddag/avond
  • als jij het nodig vind zal ik je naam veranderen zodat je niet herkend zal worden, al is het geen stuk dat gepubliceerd zal worden. maar als je dat fijner vind kan het natuurlijk

Groetjes lisa

Upje, succes!

Ik vind de topic titel niet echt subtiel als ik eerlijk mag zijn. Maar dat ligt aan mij waarschijnlijk.

Ook een upje.

^ Ik wou net zeggen, de titel is erg… anders.
Maar een upje voor jou.

Ik denk niet dat je erg veel reacties gaat krijgen.

tja het trekt wel aandacht… :wink:
ik hoop dat ik 1 reactie krijg die zinvol is, dan ben ik gelukkig.
en ik verwacht ook zeker niet veel reacties :wink: met 1tje ben ik al gelukkig.

Ik denk dat je zoiets beter kan vragen op een anorexia website oid.

Kijk op proud2bme, misschien zijn daar mensen die je kunnen helpen

ik zou je best willen helpen, helaas heb ik zondag en maandag echt geen tijd en heb ik mega telefoonangst haha

succes ermee!

dit. En ohja, je titel komt nogal vaag over…

Waarom hoofdletters?

De titel komt idd erg vaag over ! Maar succes , ik kan je niet helpen hihi :slightly_smiling_face:

Kijk inderdaad op Proud2bme, daar kan je vast wel iemand vinden. Ik kan je niet echt helpen, ik heb wel een eetstoornis, maar dat zweeft constant tussen anorexia en ESNAO in. Succes in ieder geval!

Ik denk niet dat mensen hier zomaar gaan reageren van: ja ik heb anorexia (gehad) en ik wil er dolgraag via de telefoon over praten.
Nee, ik denk dat dat een beetje anders ligt eerlijk gezegd.

Je kunt het misschien via msn doen.

@ noair ik snap dat dat moeilijk is maarja ik moet toch op een manier zoeken naar een meisje die trots is dat ze deze ziekte heeft verslagen.

@ de rest ik heb op proud2Bme ook al een oproepje geplaatst, nouja een mailtje gestuurd dat ik een oproepje wil plaatsen dus hoop dat ze hem ook plaatsen.

ik heb een meisje via proud gevonden die bereid was me te woord te staan, ook heb ik via hier een berichtje gehad. allemaal bedankt :slightly_smiling_face: