gezinspsycholoog

ik heb zo een gesprek met de gezinspsycholoog, dat betekend veel gezeur verwijten en dramatisch gedoe, hoe kan ik me hier doorheen slaan?

Srsly? Alwéér een topic?

OT: Maar goed, ik zou gewoon rustig proberen te blijven en overal eerlijk over zijn

is er een bepaald aantal voor topics doe je mag openen dan

Nee, maar sommige topics zijn nogal onnodig, zouden bijvoorbeeld net zo goed in een algemeen topic kunnen.

Ik denk dat je dan niet moet zeuren, geen verwijten moet maken en niet dramatisch moet doen. gewoon rustig doen en je beste beentje voorzetten.

snap der wel, deze girl zit niet top in der vel en wil dat allemaal ff kwijt, mijn advies is om gwn kalm te blijven

Ik snap je maar al te goed. Alleen wens ik dat ons gezin ever in therapie gaat. Ze hebben het nodig… het word er uiteindelijk alleen maar beter op.

Kalm blijven en vooral niet hysterisch worden, verwijten gaan. Probeer het slim te spelen, want zodra jij uit je slof schiet hebben zij hun oordeel al klaar.

Praten? Dat mens komt niet voor niets langs lijkt me?

tis niet echt logisch, mn ma kan er gwn niet mee omgaan dat ik puber afentoe

Ja wat iedereen zegt, rustig blijven, en vooral ook luisteren. Dus ook naar die verwijten, misschien zit er een kern van waarheid in en kan je wel iets veranderen.

En dat er een psycholoog bij komt omdat je aan het puberen bent lijkt me sterk, misschien zie jij het zo maar is het erger dan je zelf doorhebt.