Gezichtsscrub gevoelige huid

Hey!
Ik ben al een tijdje opzoek naar een gezichtsscrub die goed is en geschikt is voor een gevoelige huid. Ik heb al een paar gezichtsscrubs geprobeerd (o.a. die van de hema, action ) maar daar reageerde mijn huid niet zo goed op (het werd rood en het voelde ‘opgezwollen’ aan) , terwijl ik ze wel altijd heel zachtjes inmasseerde en maar 2x per week gebruikte.
Dus heeft iemand misschien aanraders?

Annayake Perfect Exfoliator!

Te koop bij Douglas. Rond de 30 euro maar ik doe er wel heel lang mee. Ik heb een extreem droge en gevoelige huid volgens een dermatologe.

@SHAKExITxUP hoelang kun je er ongeveer mee doen?

Ik gebruik het 2 keer per week en doe er nu al een jaar mee maar nu is het bijna op. Je hebt echt maar heel weinig nodig en je huid wordt er enorm zacht van.

Hmm. misschien kun je zelf iets maken? Met fijn suiker? Honing en wat olie erbij en je hebt een lekkere scrub :slightly_smiling_face:

Die van dove is ook heel fijn.
Het zit in een blauwe tube.

Ik zou anders een verse masker van Lush nemen, die scrubt ook.

Maar ik vind alles bij Lush zo sterk ruiken… En meestal als iets een sterke geur heeft, reageert mijn huid er allergisch op. Dus eigenlijk zoek ik iets geurloos ;p

Oh, dan moet je gewoon op zoek gaan naar een masker de ook scrubt en geurloos is.

Deze van garnier, heel fijn omdat de scrubdeeltjes heel zacht zijn!

http://cdn.feelunique.com/img/products/Garnier_Pure_Active_Blackhead_Clearing_Scrub_150ml1265799369.jpg

Philosophy - Microdelivery Exfoliating Wash

Idd, wel duur maar hij is volgens mij erg fijn. Ik heb er namelijk een review over gezien.

Er zijn inderdaad heel veel positieve, goede reviews over dit product. En het is vrij duur, maar dan heb je wel wat.

Ik gebruik de dagelijkse scrub van Dove in zo’n blauwe tube. Die is niet heel duur en ik vind m heel zacht voor de huid (:

hoe duur is die van dove? ik wil eigenlijk ook wel een goede scrub hebben voor mijn gevoelige huid!

Echt niet alles bij lush heeft een sterke geur hoor. Alles is juist natuurlijk dus een gevoelige huid zou er juist goed op moeten reageren. Ga anders een keertje gewoon de winkel binnen en laat je adviseren :slightly_smiling_face:

Ik heb zelf ook een hele gevoelige huid, ik zag dat je al van de hema had geprobeerd.

Ik heb er daar ook een van, eentje voor de ‘normale gecombineerde huid’ gewoon omdat hij me wel fijn leek. Is echt een super scrub, geen irritaties niks.

Weet niet of je deze van de hema had of een speciale, maar het is wel echt een aanrader!