Gezichtsreiniging

Hey,
Ik heb gister rozenwater van kruidvat original’s lijn gekocht. Ik reining mijn gezichtsmakeup altijd met micelair water. Maar er staat op he rozenwater flesje dat het voor de laatste restjes, maar hoe moet ik dit precies ‘combineren’?

Bijv;
Micelairwater - met water afspoelen - rozenwater - met water afspoelen - nachtcreme

Of;
Micelairwaiter- met water afspoelen - rozenwater - nachtcreme

Of?

Haha ja, uit een bruin glazen flesje. Maar ik las ergens op internet dat rozenwater moet intrekken, dus ik dacht miss moet je t juist niet afspoelen en direct de nachtcreme

micellairwater - rozenwater - nachtcreme

Waarom zou je micellairwater afspoelen? Dat kan je toch gewoon laten intrekken net zoals tonic?

Als je t rozenwater direct over de micelairwater zou doen kan dat volgensmij een “reactie” geven zegmaar

Ik spoel micellair water ook altijf af, ik kan het toch voelen zitten als ik dat niet doe. Maar rozenwater hoef je volgensmij niet af te spoelen. Daar mijn weten is rozenwater (rozenwater in het algemeen, niet van de kruidvat specifiek) meer voor huidverzorging om in te laten trekken.

Ik gebruik onder de douche cream foam cleanser van Rituals. Maar s’avonds haal ik eerst met nivea make-up remover mijn make-up eraf. Ik heb zelf niet echt last van pukkeltjes of een droge of vette huid.