gezichtsreiniging van garnier(of nivea of..) goed?

hoi
morgen is er bij een plaatselijke drogist in het dorp een kortingsactie op alles van garnier. ik wil gezichtsreinigingsproducten kopen, maar is garnier daar een goed merk voor? ze hebben die ecxfobrush(lol dat woord, maar dat is die ‘pot’ met daarop een plastic borsteltje), en een 3-in-1 (masker-reiniging-nog iets) tube.

heeft iemand ervaring met garnier? is het bijvoorbeeld niet heel aggressief ofzo(ik heb enkele puistjes en onzuiverheden). en welk ander merk heeft goede reinigingsproducten voor het gezicht? dankje!
btw-heb nu alleen een tonic voor droge/gevoelige huid van nivea, helpt bij mij bijna niet(maar ik weet niet wat voor huid ik hebXD)

wees niet bang om te reageren haha
UP

garnier werkte voor mij helemaal niet! nivea daar in tegen wel.

Ik vind reinigingsproducten van Garnier wel fijn, vooral de skin naturals voor gevoelige huid. De roze flessen

aj, dus die reclames van tv kloppen nietXD ?

Ik kreeg een allergische reactie van die brush van garnier. heel rood gezicht, veel puistjes/bultjes. Ik heb daarom garnier gemailed en hun boden aan om mijn product gratis om te ruilen en nu heb ik pure active creme en die werkt perfect.

Bij iedereen werkt alles anders, dus ik zou zeggen probeer het gewoon?

Ik vind allebei wel fijn :slightly_smiling_face:

oke ik probeer het well. maar eh welk product dan van garnier? die borstel, die drie-in -in. misschien heet die wel pure active creme (idk)…

reclames van TV kloppen bijna nooit c’:
En op tv is garnier wel heel erg een wondermiddel…

wat miet ik nou kopen. want weet zeelf niets van diepeoducten hihi

Zoek eventjes op welke ingrediënten er in zitten, zo kan je weten of het te agressief is of niet. Misslipgloss heeft daar onlangs een artikel over geschreven.

koop GEEN Nivea visage young. Dat werkt niet!(in elk geval niet bij mij) en mijn puistjes worden er juist erger van! wat heel goed werkt bij mij(ik heb soms puistjes en onzuiverheden) is sea-line dead sea treatment en dan de dag/nacht creme. die werkt bij mij echt heel goed!