Gezichtsmasker tegen mee eters

Al in heel veel tijdschriften heb ik gelezen van een zelgemaakt gezichtsmasker dat van wanneer je het er weer afhaalt helemaal geen mee eters meer zou hebben, maar nu heeft mijn vader voortlaatst al mijn tijdschriften weggegooit en nu vroeg ik mij misschien af of jullie weten uit wat een zelfgemaakt maskertje bestaat zodat die mee eters daarna weg zijn.

Als dat bestaat, wil ik dat ook héél graag weten. Helaas kan ik je dus niet helpen ;’’).

Ik weet wel dat honing goed werkt om je porieen leeg te halen, dat schijnt dus goed te werken tegen puistjes, dus ik denk ook tegen mee eters.

Je kan met gelei-poeder en water een soort gelei maken, dit op je neus (of wangen) smeren en laten opdrogen. Dit trek je er daarna af net als een neuspleister. Moet je maar even op youtube naar filmpjes zoeken, want het blijkt te werken.

zou ik ook welwillen weten

Of je koopt er gewoon een, kost veel minder moeite. :woman_facepalming:

Die dingen in de winkel werken 9 van de 10 keer niet.

Geen idee, een peel off masker misschien? Ik knijp mn meeëters altijd uit. Ja, ik weet het, superslecht voor mijn huid. Maar arrgh, ik kan er niets aan doen, ze zijn gewoon zo lelijk.