gezichtshuid

heey,
plaats hier een foto van je gezicht (gezichtshuid) en vertel hoe je je huid reinigt, …

niemand?

Ik heb last van een beetje acne. Dus ik heb misschien wel een andere reiniging.

• Ik gebruik een speciaal reinigingsspul (ik ben ff merk vergeten), en daarmee maak ik iedere ochtend en avond m’n huid schoon mee.
    -'S avonds na het reinigen doe ik een pukkeltjesmasker op en die laat ik 8 tot 10 minuten zitten. Alleen op de puistjes
    -Na het douchen smeer ik nivea op m’n huid, want dat hydrateerd goed :slightly_smiling_face:

Maar hoe doe je dat eigenlijk zelf IcJuicy?
Foto

http://i44.tinypic.com/s1lyxk.jpg

ik weet niet hoe ik foto’s moet plaatsen (haha srry) maar ik heb bijna geen puisten of oneffenheden, elke avond als ik in de douche ga reinig ik mijn huid met de anti spot gel van essence en smorgens doe ik het alleen met water. 1 à 2 keer in de week gebruik ik een masker en een scrub en dat is het. Ohja af en toe smeer ik mijn huid in met citroensap gemengd met water en dat laat ik ong 10 minute intrekken, en hier word je huid echt zacht van xx

Nivea hydrateert juist echt niet goed.

Ik was mijn gezicht 's ochtends altijd, gebruik dan dagcrème van Louis Widmer en daarover foundation van MAC. 's Avonds haal ik mijn make-up eraf met cleanser en tonic van Rituals.
En verder niets, want maskers irriteren op mijn huid en die crème is voldoende.

@ itsrosanne Mag ik vragen wat voor speciaal reinigingsspul dat is? Helpt het? En waar koop je het? Heb namelijk ook acné.

noem je dat acne?