Gezichtscrème

De dag- en nachtcrème die ik nu gebruik is van Ginkels, een vitamine E crème. De crème zelf is best wel dik, en trekt wat langzamer in m’n huid. Ik doe 'm dus elke ochtend op en fiets dan naar school, maar omdat de crème zo langzaam intrekt lijkt het alsof ik héél erg zweet. Ik voel me hier gewoon echt niet prettig bij, laatst voor school moest ik nog langs het gemeentehuis en die vrouw achter de balie keek me echt aan van ‘wow, die zweet’ terwijl het geen zweet is, zeg maar. Ik deel de crème met mijn moeder maar zij lijkt hier geen last van te hebben.
Ook ben ik al een paar keer zonder crème naar school gegaan, om te kijken of het dan ook gebeurde. En toen was er niets aan de hand.

Nu wil ik dus al een poosje een nieuwe crème kopen, maar omdat deze crème best wel helpt met mijn puistjes en ik bang ben dat als ik nu een nieuwe crème probeer mijn huid weer uitbreekt in puistjes, weet ik niet zo goed wat ik moet doen.
Weten jullie misschien een goede crème?
Oh, en ik heb trouwens een gemengde huidtype, geen idee of je dat zo noemt maar m’n huid is dus best wel vettig maar kan soms ook best wel droog zijn.

Ik heb talgreducerende crème van Kruidvat eigenmerk. Ik vind hem erg fijn, hij is niet echt duur, dus het proberen waard voor je!

https://www.kruidvat.nl/kruidvat-step-5-pure-nourishing-talg-reducerende-creme/p/2565907

Olaz 7 effects parfumvrij! Aangeraden door Jetske Ultee en helemaal niet extreem duur (in de actie voor 10 euro). Heb m zelf ook en vind hem heel fijn :slightly_smiling_face:

Je kan deze creme wel gewoon blijven gebruiken maa renkel 's avonds/voor het slapen gaan op doen? Heb je niet meer 't vervelende zweet-effect (je kan iig gewoon je huid reinigen 's ochtends) maar wel het positieve voor de puistjes.
Zelf heb ik de hydraterende gelcreme van ici paris (hun eigen merk gewoon dus). Die is vrij licht, trekt wel snel in.

aloe vera gel of dagcreme van de tuinen. :bowing_man:

Ik zou de creme ook alleen nog maar snachts gebruiken.