Gezichtsbruiner van Philips

Girlz!
Heb jullie raad nodig…
Ik heb een gezichtsbruiner van Philips bij mijn thuis staan, ik zou die vandaag graag gebruiken maar ik weet een paar dingen niet:

• Moet ik me eerst met iets insmeren?
  • Hoelang ong. kan ik het gebruiken (tot ik bruin ben)
  • Hoelang blijft het bruin dan

De rest van mijn vragen ben ik vergeten maar je mag gerust tips & weetjes hier posten

Alvast bedanktttttttttt kisses.

Haha omg ik bedenk me net dat wij thuis ook zo’n ding hebben maar ik dat helemaal was vergeten en hem nog nooit heb gebruikt. :’) Ga dat zo maar is doen. En nee hier heb je niks aan maar ik heb dus ook tips nodig haha. dus upje!

Haha ik vergeet het ook vaak :d maar ik wil er deze keer echt gebruik van maken maar ik heb geen geduld pf zolang blijven zitten, je ogen sluiten …

Bruinen moet je opbouwen, is net hetzelfde als met de zonnebank.
Elke dag 3 minuten, na een week om de 3 dagen 5 minuten en dan wat later bv elke week 10 minuten. Je kan het zelf een beetje beslissen. Je gebruikt best een product die er voor zorgt dat je huidcellen optimaal beschermt worden en ook zorgen voor stralen zo goed mogelijk op te nemen. Producten van Esthederm werken goed en worden verkocht in de meeste schoonheidsinstituten + werd uit 45 producten gekozen als beste beschermingsproduct.

Ik denk dat je je gezicht eerst moet scrubben en goed moet schoonmaken en misschien kan je er een soort zonnenbank-creme op doen? En ik denk ook dat dit net zoals de zonnenbank werkt. Dus dat je huis niet na 1 x bruinen bruin is, maar na een stuk of 5 keer.

Hier heb je eigenlijk niks aan :’) up

ik kan het niet beter verwoorden als hierboven!
haha
bouw het idd op,
en ga niet te lang in 1x
en smeer je áltijd in!

ow dus het is slecht als ik oppeens 20 a 30 min ’ gezichtsbank ’ zegmaar.?

Was-ie duur? Ik gebruik namelijk zelfbruiner voor mn gezicht maar het heeft echt zero effect alleen mn benen doen het ermee

Ja ik gebruik ook zelfbruiner maar daar ga ik nu mee stoppen hih
Geloof het of niet : 5 euro bj de kringloopwinkel hier in de buurt

maar in werkelijkheid is die rond de 50 misschien? ik weet het niet, moet je eens opzoeken of je kan bij een 2de hands ding ding kijken.

Ja dat is héél slecht, want dan is de kans bijna 1OO% dat je gezicht verbrand is en gaat vervellen. En kan je voor lange tijd er niet onder. En het hangt er ook vanaf hoe gevoelig je huid is. Als je bleek bent en snel rood word of onzuiverheden krijgt begin je best heel voorzichtig. kus

Hmm ik keek net even op marktplaats en hij wordt daar voor 15euro aangeboden. Ik zou er ook wel heel graag 1 willen, maar werkt hij wel zoals er wordt gezegd? aangezien marktplaats er vol mee staat. Het lijkt wel of iedereen ervan af wilt :stuck_out_tongue:

Ja omg je hebt gelijk, wat ben ik weer dom vandaag. En ik ben huidtype 3 ik wordt snel bruin maar verbrand niet zo snel… maar ik ga het opbouwen zoals jullie zeggen

kiss back.

Gihihina @ haha ik weet niet maar ik zal het je laten weten als ik het heb opgebouwd of die goed werkt… ik denk niet dat ze slecht werken.

Het wordt btw sterk afgeraden om iedere dag onder de zonnebank te gaan, dit geldt ook voor een gezichtsbruiner. Je kan beter om de dag er even voor gaan zitten ;-).

De eerste week is het echt noodzakelijk elke dag er onder te gaan hoor, het heeft geen zin dat je gezicht opbouwt afbouwt opbouwt afbouwt want dan bekom je geen resultaat. Eerst opbouwen en daarna elke week doen.

Linkje hierover naar een artikel op girlscene
Als je nog nooit onder de zonnebank bent geweest, moet je het dan eerst opbouwen of kun je er meteen (lang) onder?

De eerste keer moet je altijd erg voorzichtig zijn. Je moet eerst ondervinden hoe je huid reageert op de zonnebank. Niet iedere zonnebank is hetzelfde, er zit verschil in het type zonnebanklamp, de hoeveelheid lampen en de sterkte van de lampen. Je moet dus altijd eerst kort uittesten hoe je huid reageert op de zonnebank en vanuit die ervaring plan je een kuur. Een kuur is een “schema” dat alleen voor jou telt (dit heeft te maken met je huidtype, met hoeveel je in het verleden in de zon bent geweest en eerdere ervaringen. De opbouw van een kuur moet goed zijn, zodat je huid langzaam kan wennen aan de straling en dus rustig aan kan bruinen. Het is verstandig om relatief kort onder de zonnebank te gaan en dit tijdens je kuur te herhalen. Je moet ook altijd minstens 24 uur tussen twee zonnebank-sessies laten, zodat je huid de rust krijgt om tussendoor te herstellen en te wennen. Verbranding van de huid hoeft niet meteen duidelijk zichtbaar te zijn, dit kan ook later pas naar voren komen.

Handig.