Gezichts Ontharing

Mijn bovenlip is behaard en vorig maand had ik het laten epileren bij de kapper alleen het groeit weer aan dus moet ik bijvoorbeeld veet ofzo gebruiken?
Ik ben wel van plan om het misschien te laten laseren maar hoe gaat dat dan want heb eigelijk niet zo’n zin in pijn :stuck_out_tongue_closed_eyes:
Maar als veet enzo wel goed is welke moet ik dan kiezen :
Alvast bedankt iedereen.http://www.veet.nl/veet-producten/welke-veet-past-bij-mij/resultaat/

Ik zou het blijven epileren…
Dat werkt het efficiënts denk ik!
En na een tijdje voel je het al niet meer.

Maar het groeit echt heel snel weer aan.

Als ik jou was zou ik alleen harsen of epileren. Ik weet niet meer waarom, maar volgens mij is dat het verstandigste xd.

je hebt bij de etos ofzo van die speciale harsstrips voor in je gezicht. en die doen helemaal niet zo’n zeer. valt heel erg mee. je huid is daarna wel heel rood, maar dat trekt weg.

Ja, maar dat probleem van ‘snel teruggroeien’ los je toch niet op met harsen? Het heeft namelijk hetzelfde effect: Je haartjes eruit rukken :astonished:
Maar ja, je kan het altijd proberen. > Waarom niet?

Maar dat lijkt me zo pijnlijk :flushed:

met die harsstrips blijft het 1 tot 2 maanden weg. of misschien wel langer. weet niet precies.

het valt echt heel erg mee! het doet eigenlijk helemaal geen pijn, het is niet fijn. maar pijn doet het niet echt. epileren is ongeveer even pijnlijk.

Zeggen ze :smirk:

Nee maar: ik zou die dan uitproberen!
Ze zijn er niet voor niets speciaal voor gemaakt :slightly_smiling_face:

nee, dat is zo. ik gebruik ze namelijk ook.

http://images4.speurders.nl/images/52/5203/52038874_1_detail.jpg

deze bedoel ik.

Maar euhm ik lees overal dat harsen niet goed is en dat de haartjes stugger etc. terugkomen, dus ik ga denk ik voor de créme en als het nog steeds nie goed is ga ik wel laseren want mijn ma betaald dan :stuck_out_tongue_closed_eyes:

jaa dat las ik net ergens en het bleek goed te zijn

deze is goed ja, de haartjes komen niet stugger terug hoor!

ja alleen is het nou van die hars dingen of bleek geval want las ook dat iemand het bleekt met dat

het zijn harsstrips.

Oke bedankt.

doe het met een touwtje, dat kan ik ook sinds gisteren :smirk:

Haha ja dat heb ik al laten doen maar het deed pijn :cry: