Gezicht stomen

Ik heb de zoekfunctie gebruikt en vond wel wat topics over stomen maar niet wat ik zocht. Ik heb namelijk al een tijdje mijn gezicht niet meer een ‘echte behandeling’ meer gegeven en merk dat het nu wel nodig is. Maar ik lees vaak dat je van die tabletten van Lush of Tea Tree olie er in kan doen, maar aangezien ik dat niet in huis heb vraag ik me af of er ook natuurlijke producten zijn die veel mensen standaard in huid hebben bv. kan gebruiken of kan ik beter gewoon met water stomen? Ik heb een beetje last van een onzuivere huid. En weten jullie ook iets van een maskertje wat je zelf kan maken om je huid een beetje een oppepper te geven? Want mijn gezicht ziet er nu niet zo mooi uit, eerder onzuiver. Bedankt!

Met water stomen is al heel goed. Je kunt ook bij de Tuinen van die etherische oliën halen voor een paar euro (soms zelfs minder), bv. eucalyptus als je neus verstopt is of juist iets wat je huid rustig maakt.

Hier vind je wel allerlei recepten voor maskertjes: http://www.girlscene.nl/p…ion=search&subject=masker

Met water stomen is idd al heel goed ja!
Maar wat ik ook wel eens doe is olie erin. [dat heeft een bepaalde naam. toko tolin? ofzo], dat vind ik fijn werken.

Anders kun je altijd even langs de drogist gaan, daar hebben ze vast wat voor je.

Ik doe meestel een beetje dampo in het water (helpt ook perfect als je erg verkouden bent) en soms kamille(thee) voor een verzachtend effect.

Ik hoorde inderdaad dat je het beste etherische oliën (in combinatie met water natuurlijk) kunt gebruiken. Die reinigen je huid.

Oud topic, I know.
Maar is het juist goed om er thee in te doen, of niet?
Want ik heb veel soorten thee, maar geen kamille thee :x

^ ik doe er ook altijd thee in,
meestal groene thee, maar het kan ook gewoon thee die jij lekker vind ruiken, xd