gezellig tentje in Utrecht

Hey meiden,

Voor mijn verjaardag neem ik mijn vriendinnetjes mee om ergens wat te gaan drinken op mijn kosten. Ik zit net op school in Utrecht, dus ken de stad niet goed en weet dus niet echt een leuk tentje waar we wat kunnen drinken en wat lekkers kunnen eten (taart, cupcake, koekje). Iemand een leuk idee? (buiten Starbucks)

x

upje voor jou :slightly_smiling_face:

bagels&beans! En verder kan je naar yoghurt barn. Kan verder even niks verzinnen, maar er is heel veel leuks in utrecht :slightly_smiling_face:

Ehm… op de lijnmarkt heb je een passementerie zitten. Verder op de vismarkt nog graaf floris zitten, die hebben echt super lekkere appelbollen! En verder kan ik niet echt iets bedenken nu… Tja, je hebt natuurlijk wat standaard koffietentjes, maar deze twee springen er voor mij wat meer uit

Yoghurt Barn!!
Of Mochamore, koffietentje met speciale koffies en gebak.

Ik wist nog dat ik een keer met een vriendin bij een ge-wel-dige koffiezaak ben geweest op de Steenweg in Utrecht, en na wat research bleek dat inderdaad de hierboven genoemde MockaMore te zijn (:

De Bakkerswinkel is het aller, aller, allerleukst! Echt fantastisch! Wel klein beetje prijzig, maar zó leuk!

Daarnaast Gras van de Buren en the Village (Prijs gewonnen voor de beste koffie van Nederland. Tent is redelijk nieuw, heel hip en gezellig).