Gezellig Praattopic #2 ♥

Omdat er in de vorige allemaal foutmeldingen waren, en er maar een klein groepje was die het topic vol spamde. Hier het nieuwe praattopic (:

Regels:

• Geen gescheld!
  • Niet pesten!
  • Have fun :grin:

Als jullie het niet goed vinden, of er een andere is, dan kunnen we deze altijd nog laten verwijderen. (:

#Ling naar het eerste forum:

http://forum.girlscene.nl…opic/list_messages/176817

Let’s Talk! :heart:

Gooodmorning, iemand zin om te kletsen? :'D

Hoooi.

aah jammer dat we niet meer in het eerste topic verder kunnen, heb er goed herinneringen aan (:

@Goldendress Helleeuu

@OpblaasKrokodil Klopt! Niet zo heel lang geleden had ik me gemengd in het gesprek, en nu is het bijna een routine voor me om er elke dag op te kijken. Vond het daarom zo jammer dat al die foutmeldingen er waren en weinig mensen er nog op zaten. Anyways, new topic!

Goedemiddag, ik heb géén zin om te werken… :frowning_face:

hallo allemaal, ik zal jullie weer snel verlaten want ik moeten SE ANW leren,

dat was het ook voor mij van februari tot september, geweldige gesprekken gehad met mensen, jammer genoeg zijn die mensen nu niet meer in het topic, maar het blijft een leuk topic :slightly_smiling_face:!

Ik weet niet meer hoe lang ik op dat topic zat, maar ik kende niet zoveel mensen :wink: daar komt nu verandering in! HALLO!

Hallo, en doei want ik ga de stad in haha.

Veel plezier!

Tfoe ik moet juist werk zoeken!

En ik moet leren --’

Ahw, ook al pww.

haaaai

hallo!

heeey

Hahah hoihoi em welkom (:

donuts zijn yummieee

Even relaxen, gewoon niets doen, niets aan school doen, films kijken eten. Life is good (voorlopig)

Bonjoour :grinning:

heeyy :stuck_out_tongue_winking_eye: