gezeik met zijn exen.

Hee,
Ik heb een leuke collega. Hij had eerst een vriendin en er was niks bijzonders tussen ons, gewoon collega’s. tot niet afgelopen zaterdag maar de week ervoor. er was een feestje van een andere collega, en ik zou er met hem en nog een collega (meisje) naar toe gaan. toen ik met mn collega J. (meisje) naar mijn huis liep om f om te kleden kwamen we hem en zn vriendin tegen. Ze hadden stress dat zag je. maargoed. mijn moeder bracht ons naar dat dorp toe waar het was, maar omdat we niet precies wisten waar het was kwam hij ons ophalen. zn stiefzus was er ook bij (ook zn ex) en zij zo tegen mij: jij bent toch de vijand van A ( die vriendin toen dus) khad echt zoiets van: wtf man, k ken die niet eens. Maar dat kwam dus omdat ik hem een x iets had getikt op hyves , niks vies ofzo gewoon heel onschuldig. echt aanstel. maargoed.

Hij zou me naar mn moeder brengen als die me kwam ophalen, omdat dat nog best een stukje was van dat feestje tot waar zij stond. Er was echt niks gebeurd!
Maar toen 's nachts had hij me nog gesmst. en toen de hele week begon hij met smsen. maar omdat hij dus stress had met die vriendin, smste die ookv an dat ze 5 weken ‘pauze’ zouden hebben etc. maar het is nu bijna 4 maanden uit met mijn ex, en k heb ook kei lang stress gehad met hem, en k zei tegen hem dat hij t dan beter gelijk kon uitmaken als hij toch van plan was om het uit temaken maar dan pas na 5 weken, k heb zoiets zelf ook meegemaakt, en dn heb je nog langer stress. dusja
vorige week Woensdag moest ik werken, en hij ook. en toen kreeg ik een smsje: hee k hoorde dat je jongens met een bril sexy vond, anders heb ik pech. als je me uitlacht kus ik je. k dacht: WTF man, mrja, vond t wel leuk opzich haha. nouja op t werk gewooon beetje geflirt enzo, hij mij helpen in de koeling terwijl dat helemaal niet zn taak is enzo. en toen gaf hij me dus een kusje.
's avonds hij me weer smsen en dat hij me vanaf het begin al leuk vond enzo, dat ik het meisje van zn dromen was. blabla.
nou we hebben dus gezoend. en gister afgesproken en ik vind hem eigenlijk wel heel erg leuk. waren gister naar de stad geweest. en toen bracht k hem naar huis want hij was achterop bij mij op scooter. en zn stiefzus helemaal kwaad :S slaat nergens op. en zij alles doorsturen naar zn ex. maar zn stiefzus (is ook zn ex) wil hem weer… en toen werd ik hele tijd gebeld door zn ex en van die dreigsmsjes, maar k reageer daar niet op hoor. maargoed.
ik vind het gewoon echt dom hoe zn stiefzus en die ex en haar vriendinnen doen, ja opzich snap ik het wel, natuurlijk voel je je kut als het uit is, en hij heeft daarna weer een ander. maar dan hoeven ze mij toch niet te bedreigen? HET IS UIT. get over.

sorry voor dit lange verhaal, moest het f kwijt.
Heeft iemand tips hoe k hier mee om moet gaan?
en wat zijn jullie meningen hierover?

Uhm… wtf; jij stresst?

Ik volg de helft eigenlijk niet, maar als ze dreig smsjes sturen enzovoort, zeg dat tegen die jongen en misschien kan die tegen die meiden zeggen: back off.

haha nee k stress niet :stuck_out_tongue: haha.
ja hij weet dat, hij stuurt ook naar die meiden van wat stel je je aan enzo :wink:

Waarom neem je iets met je stiefzus? Dat gaat echt nooit goed, domme jongen.

Ach zo zijn meisjes, mijn ex heeft een nieuwe vriendin en ik mag van haar geen contact meer met hem… ( we waren goede vrienden, maar hij woont ver weg dus kan er niks aan doen). Je moet maar zien, meisjes zijn gewoon jaloers als het om zoiets gaat en dan worden ze lastig.

Nou okay, voor de rest kun je in principe niks doen, behalve het negeren =)

Ik vind dat je dan geen geschikte vriendin bent als je je vriend beperkt in zijn doen en laten.

hm ja, zn stiefzus is zn ex ja :stuck_out_tongue: vet raar. en ze is zooooo jaloers. en ze moest zn ex niet, dus dan vind ik het al helemaal dom dat ze gelijk alles naar haar doorspeelt.

nja ik heb geleerd jongens niet te snel te geloven en laat die meiden toch:)

:’) laat ze.

IDD. Vreemd stiefzus-stiefbroer trouwens.