Gewoonten van anderen waar jij je aan ergert

Er op staan? En dan plassen of? Nog nooit gehoord haha

Nog eentje: mensen die overal verkleinwoordjes voor gebruiken.

• Meiden die in de trein gaan giechelen en hard lachen. Hou aub gewoon je bek ja.
  • Smakken
  • Mensen die op hun mobiel zitten terwijl ik tegen ze praat.

Mensen die in de trein 700 m voor de stop al met hun vinger op de knop zitten om de deur te openen. Of alvast 27 x gaan drukken voordat de trein écht stil staat. Waarom.

-Mensen die je telkens onderbreken als je iets vertelt
-SMAKKEN!!!
-Mensen die zichzelf net iets beter voelen dan anderen
-Mensen die niet op een normale toon tegen je kunnen praten
Blablablaaaa

Wanneer mensen door de winkel heen lopen en anderen niet zien. Ook leuk als ze de boodschappenkar als een malloot door de winkel slingeren en dan raar opkijken als ze je raken.

Mensen die constant andere mensen zitten af te zeiken, en iedereen lopen te judgen om hun uiterlijk, kledingstijl o.d.

Mensen die nagelbijten.

Mensen die geeuwen zonder hun hand voor hun mond te houden.

En mensen die hoesten/niezen zonder hun hand ervoor te doen. Lekker al je speeksel op mij tnx
Mensen/buren/huisgenoten die de hele tijd facking harde muziek draaien.
Draag plz een koptelefoon

Mensen die smakken.
Mensen die spugen op straat.
Kerels die in het openbaar naar hun kruis grijpen.

Mensen die zonder etui naar een tentamen gaan en vervolgens vragen om meerdere pennen, potloden, gum, passer en een rekenmachine… neem gewoon je eigen spullen mee?

Ik erger me aan mensen die niet naar anderen luisteren. Je kunt niet iedereen helemaal interessant vinden maar breng het fatsoen op om normaal te luisteren? Het is rete onbeschoft als je midden in een verhaal over iets anders begint of wanneer je gewoon niet luistert.

Mensen die nergens moeite voor doen en vervolgens ambitieuze mensen belachelijk willen maken.

Mensen die altijd maar wat te zeggen moeten hebben. Ik heb niets tegen sociale mensen, maar praat alsjeblieft alleen als je iets zinnigs te zeggen hebt.

Mensen die niet fatsoenlijk afspraken kunnen maken, dus op het laatste moment afzeggen met een suffe reden.

+ Mensen die niet de confrontatie aan willen gaan.

Mensen die hard praten in de metro. En vooral moeders die hard schreeuwen tegen hun kinderen, doe gewoon normaal.

Mensen die door andere mensen heen praten.

Mensen die afval op straat gooien in plaats van even wachten tot ze een prullenbak tegenkomen.

Mensen die een grote bek hebben tegen docenten of winkelpersoneel

Mensen die voordringen

Ik vind mezelf heel tolerant bij mensen die ik niet goed ken, maar bij echt close vrienden ben ik een stuk minder tolerant omdat ik dan (onbewust) hogere verwachtingen van hen heb omdat het goede vrienden zijn.
Maar iets waar ik echt slecht tegen kan is neus snuiten. Ik vind het walgelijk, al hebben mensen met een verkoudheid geen keus dan zo af en toe de neus te snuiten.

mensen die muziek afkeuren als ik de muziek regel die dag