Gewoonten van anderen waar jij je aan ergert

Wanneer je in gesprek bent met iemand, je oplet en diegene recht in de ogen aankijkt, hij/zij je dan toch constant een tikje op je arm moet geven. Echt why?! Ik luister toch naar je.

• Mensen die vies eten. Ik kan er gewoon chagrijnig van worden
  • Meiden die je zó ontzettend arrogant aankijken
  • Mensen die in elke zin kanker gebruiken

Mensen die hun vingers (en andere lichaamsdelen) elke 10 minuten knakken, gewoon niet doen iel

Mensen die te laat komen

Mensen die zeggen dat ze iets gaan doen en het uiteindlijk niet doen, ik bedoel zeg dat niet dat je het gaat doen maar als je iets ‘beloofd’ moet je het wel nakomen

• Mensen die smaken
  • Mensen die schelden met '‘kanker’
  • Mensen die voordringen
  • Mensen die te dicht op je gaan staan
  • Mensen die overal over zitten te zeuren
  • Mensen die je niet begroeten (in de winkel,restaurant)
  • Mensen die je niet uit laten praten
  • Mensen die hun hand niet voor hun mond houden als je boeren,gappen,hoesten etc.
    schuldig aan boeren

Lol ik erger me aan zo’n beetje alles wat in dit topic genoemd wordt. :’’)

Oh en mensen die hun troep niet opruimen, en dan met name op school… hoe moeilijk is het om 5 meter naar de prullenbak te lopen ipv het gewoon op tafel te laten liggen.

Ik erger me aan mensen die je blijven stalken als bff terwijl je liever bevriend bent met een lantarenpaal

!!!

• Mensen die praten in de trein (ik vind de trein gewoon een plek voor rust, maaargoed)
  • Mensen die het geluid van hun telefoon de hele tijd aan hebben
  • Mensen die ineens op hun telefoon kijken, terwijl je midden in gesprek bent
  • Mensen die op het laatste moment afzeggen

Mensen die een error krijgen op hun PC en vragen om hulp. Vervolgens vraag je ze om de error of foutcode en hebben ze het al weggeklikt; het zijn altijd dezelfden, hoe dom kun je zijn.
Inderdaad mensen die hun nek, vingers of wat dan ook knakken.
Mensen die weigeren nieuwe dingen te leren onder het mom van ‘kan/snap ik toch niet’ of altijd anderen dingen maar voor hun laten doen.
Mensen die pontificaal voor de deur van de trein gaan staan wachten, waardoor er vervolgens niemand meer uit kan.

Dit ja.

Mensen die roken.
Mensen die de kraan laten lopen bij het tandenpoetsen of als ze hun gezicht schoonmaken met reinigingsmelk.
Mensen die te laat komen.

Mensen die van verjaardagen een hele big deal maken vind ik irritant.

• Mensen die vies eten

• Mensen die alles claimen

• Mensen die zo eigenwijs zijn, en hun fouten nooit willen toegeven

• Mensen die het blijkbaar heel normaal vinden om alles te delen van hun leven op Facebook. Nee, het boeit mij echt niet dat je vannacht niet hebt geslapen, omdat je met diarree op de wc zat.

• Mensen die alles expres alles verkeerd schrijven. Zo van: “sgatje”, “luv joe vor eevurrr”. Nee gewoon niet.

Mensen die troep gewoon op de grond gooien. Bij de huishoudbeurs ook weer in de foodhall. Werden er van die bitterballen uitgedeeld. óveral zag je de servetjes op de grond liggen terwijl er ook gewoon prullenbakken staan. Hoe smerig ben je dan. Buiten heb ik daar ook een enorme hekel aan.

Mensen die troep niet achter hun reet opruimen; thuis, in de trein, op straat, bij de Mac, maakt niet uit
Mensen die hun neus op een achterlijke manier ophalen/keel schrapen, ik hoef niet te horen hoe dat slijm blijft hangen

En dit is zo’n grote irritatie: Meiden die bij voorbaat al boven de wc bril gaan hangen/op het toilet gaan staan
Zolang je gewoon op die bril gaat zitten is er niets aan de hand, kan iedereen normaal naar het toilet

Dit. En sowieso mensen langzamer rijden dan de toegestane snelheid en wanneer je ze dan wilt inhalen ineens harder gaan rijden. Nee gewoon niet doen.

Mensen die opeens een gesprek met je willen terwijl ik ze niet ken, vooral als ik dan muziek luister en constant me oortjes uit moet doen omdat ze me aankijken en iets zeggen. Hou gewoon je mond, ik wil niet een gesprek met jou.

• Mensen die zonder te vragen naar je flesje water grijpen en er uit drinken. Ook al ken ik je hartstikke goed, doe het gewoon niet.
  • Mensen die niet luisteren wanneer jij wat vertelt (maar wel van jou verwachten dat jij vol ‘interesse’ naar hun verhaal zit te luisteren)
  • Mensen die mee gaan kijken op je mobiel