Gewoon zeggen.. ?

heee,
ik vind al een hele tyd een jongen leuk, hij zit bij mij in de klas.
en soms krijg ik wel eens het idee dat hij mij ook leuk vind… maar ik weet het bij hem gewoon niet zeg maar…
en nu wil ik het dus op msn gaan zeggen ( dat ik hem leuk vind)
Doen? of vinden jullie dat geen slim plan…
x

ik zou het doen :]

Idd :slightly_smiling_face: Gewoon doen!

Lijkt me geen slecht idee. Je hebt tenslotte niets te verliezen :3

je kunt ook gewoon eerst iets met hem afspreken?

niet zeggen dat je hem leuk vind maar vragen om te chillen(buitenschool)
succes(L)

gewoon zeggen!
dan weet je waar je aan toe bent."
succes!

oh, god ik zit met precíes hetzelfde! Wilde ook vragen of hij iets leuks wilde doen, maar nu is hij op vakantie, en begin nu allemaal te twijfelen… dus ik weet niet of ik nog durf als hij terug is

ontopic;

Gewoon vragen! Zegt ie nee weet je waar je aan toe bent, koop je een reep chocolade en ga je met je vriendin iets leuks doen, zegt ie ja, dan ben je helemaal gelukkig :slightly_smiling_face:

oh echt =D haha eindelijk iemand met hetzelfdee ^^ !
maar sommige mensen zeggen hier, ja ik zou eerst vragen of hij iets leuks met je wilt doen…
maar ik denk zovan, als je nou eerst zegt dat je hem leuk vind, en dan pas vraagt om iets leuks te doen… staat beter.
want als je vraagt om iets leuks te doen, weet ie ook wel dat je hem leuk vind toch ^^ [heleuitleg]
x

ik zou eerst vragen of hij iets wil gaan doen, want anders schrikt het hem miss zo af? Weet niet, maar als je vraagt of hij iets leuks wil gaan doen begrijpt hij wel dat je hem leuk vind en dan is het minder van pats-boem-ik-vind-je-leuk, snap je?

vaag ik weet het:P

-

ik denk wel dat je beter met hem af kunt spreken.
Stel dat hij jou niet leuk vindt, is de kans klein dat ie met je af wil spreken… miss schrikt het hem af of denkt ie dat je hem wil zoenen enzo.
Ik zou iig niet afspreken met een jongen waarvan ik weet dat ie mij leuk vindt en ik hem niet…
En juist door iets af te spreken kom je er ook wel goed achter wat ie van jou vindt!
Succes meisje ! :grinning: