gewoon vriendin of meer?

ik zit met een probleem:

ik vind een jongen heel leuk ik had zijn msn dus aan een vriendin gegeven en dat was allemaal gezellig precies het zelfde ik had ook msn gekregen van de jongen die zei leuk vond en ik vertrouwde haar echt!

dus, het ging best goed tussen ons enzoo. dus ik was vrijdag’s bij hem met dat meisje dus ik kijk in zijn telefoon heel toevallig zie ik allemaal smsjes van die vriendin staan en nog meer dan mij… ik kon niet echt lezen wat er in stond maar meer van alles goed en wat ben je aan doen enzoo… heel ontschuldig maar ik hoorde verhalen via mijn beste vriendin dat zei dus had gezegt dat hij niet tussen ons kon kiezen en dat hij haar ook leuk vind enzoo. ik weg in de herfstvakantie en zei ging uit en had zoveel gezopen dat ze hele ranzige smsjes naar hem had gestuurd ze zegt dat ze er niks meer van wist maar mijn beste vriendin was erbij en die zei dat ze niet zoveel had gezopen… hij zegt dat die mij leuk vind en zei zegt dat ze hem niet leuk vind wat moet ik doen???

euh. sorry maar ik begrijp er geen reet van…

Punten, komma’s en hoofdletters zijn geen overbodige leestekens!

pak haar terug, zuip jezelf lam en neuk hem plat :grinning:
anders: grow up, zoek een andere jongen, en hou je vriendinnen
er buiten als ze jouw misschien potentiele vriendje misschien wel
zouden kunnen willen afpakken.

Dan is er toch geen probleem? Of mis ik nou iets… :face_with_raised_eyebrow:

er is hier een speciaal topic voor:
http://forum.girlscene.nl/forum/liefde-boys/het-officiele-vindtiemeleuk-topic-121240.0.html

gewoon ja zeggen. =]

gewoon aan hem vragen wat er aan de hand is tussen hem en jouw vriendin

dat heeft toch helemaal geen zin :’)
die jongen is slim, hij pakt gewoon alles wattie pakken kan.
Nou, als dat meisje 1 van de zoveel wil zijn. Laat haar :’)

Player?

nodig ze alletwee eens uit bij jou thuis zonder dat ze weten dat die ander ook komt. en dan naar de waarheid vragen;p