''gewoon vrienden''

haai allemaal!
zoals de titel al verklapt… ik ben verliefd op iemand, we hebben in groep 8 verkering gehad(voor 3 weken ofzo XD), toen verhuiste hij, en maakte hij het ‘‘uit’’ omdat we elkaar toch nooit meer zouden gaan zien. maar ik denk dat hij het sowieso had uitgemaakt, en dat hij helemaal nooit verliefd op me is geweest… nu zit ik in de 2e klas en ben nog steeds verliefd op hem…
ik spreek hem op msn af en toe, en hij is echt mijn beste vriend. ik kan praten over alles wat ik wil, en hij ook. dan helpen we elkaar enzo… ik heb hem sinds hij is verhuist 1 x gezien, dat gaat komend weekend weer gebeuren. ik heb er zo’n zin in, maar ook weer niet. want ik ben echt verliefd op hem, maar we zijn nu zulke goeie vrienden, en ik wil onze vriendschap niet verpesten…
en ik ben bang dat dat gebeurd als ik het hem vertel.
maar ik wil ook wel weten wat hij van mij vind.

wat moet ik doen?

alvast bedankt <3

EDIT: heeft iemand tips hoe ik onopvallend een beetje met hem kan flirten?

up

eerst testen of hij jou leuk vind,
en of je een kans kan maken.
dan zou ik het laten doorschemeren dat je hem leuk vind,
en kijken hoe ie erop reageert.

er achter komen wat hij van jou vind,
en of hij ook vind dat jullie alleen maar vrienden zijn of misschien wel meer

flirt stiekem een beetje met hem, zodat hij eigenlijk in twijfel is van flirtte ze nou of was het gewoon vriendschappelijk? en kijk hoe hij erop reageert… zo kom je er vast wel achter wat hij van jou vind ! success :grinning:

probeer van het weekend te genieten en vooral van hem voor je het weet is het weer voorbij
ga een beetje ongemerkt flirten en lkkr samen dingen doen
merk je dat hij afstand neemt en zich een beetje terug trekt niet te lang doorgaan!
maar verder gewoon lol maken lachen en genieten
succes
laat ff weten hoe het gegaan is
x

Thnx allemaal!
Heeft iemand nog tips hoe ik met hem kan flirten zonder dat het te duidelijk wordt? Ik ben niet echt een geweldige flirtqueen…
-x-

Up…

Uppppp

Up?

Even aankijken, beetje uitdagen en kijken hoe hij daar op reageert

Kun je niet beter voor jezelf eerst bedenken of een relatie uberhaupt zin heeft (gezien de afstand enzo)

kietelen/klieren domme opmerkingen maken
check anders ff op google miss is daar ook wel wat te vinden
x

Zoek 'n ander.

als je het echt zeker weet over hem of het wel echt iets kan worden enzo gewoon proberen en de moed niet opgeven! goeie vrienden verlies je niet zomaar toch?