Gewoon vrienden - hoe ver ga jij?

-

Haha, had ik ook inFrankrijk!
Alleen bij die jongens was het 2 kussen, elke wang 1

Gewone vrienden ; meestal box ofzo.
En bij me bf; knuffel en kus op de wang.
en bij me gewone vriendinnen; kusje en knuffel

Ik geef gewoon knuffels.
Ik heb zelf geen vriendje .
maar het is bij ons op school best gebruikelijk om te knuffelen als je die kent.
Of zo’n hand geven ( als je veel mensen kent)
Meestal loop ik wel hand ik hand met vriendinnen maar dat licht er ook maar aan welke xD

Als het een jongensvriend was en hij was geil of iets zou ik niet zeggen; Doei.
Kheb zoiets van, ach wat boeit het je bent jong…en geil XD

waau wat close iedereen… ik geef mijn vrienden bijna noooit een knuffel … ik ben niet zo van het knuffelen mijn vriendinnen geef ik bij afscheid wel 3 kusjes maar mannelijke vrienden, daar kan ik gewoon goed mee ospchieten we geven elkaar geen verwarring met kusjes en knuffels:)

Toen ik nog geen vriend had ben ik een paar keer met mijn beste vriend naar bed geweest. Gewoon omdat we daar allebei zin in hadden en het gewoon lekker is want hij is best wel goed in bed mhihi …

Nu ik een vriend heb doe ik dat niet maar als ik hem zie geef ik hem wel een kus op zijn mond en we knuffelen ook nog steeds veel en dat weet mijn vriend ook

Dat hoeft niet erg te zijn, heb ik ook met een vriend van mij… We zijn ongeveer hetzelfde en zoenen regelmatig. Hij heeft me vanmiddag zelfs nog gevingerd… :stuck_out_tongue:
haha
Maar dat gaat gewoon heel goed… we voelen verder ook niet echt iets voor elkaar… het is allemaal meer omdat het gewoon fijn en vertrouwd voelt :’)
En we zijn allebei niet toe aan een relatie en ik vind dat t zo wel kan.
Een beetje expirimenteren kan toch wel… ?

Liefs,

x

Whahaha Vette vriend heb jij wel heel erg Close en das vet !!

ik ben eigenlijk niet zo close met vrienden en vriendinnen, een knuffel kan wel, maar niet op school maar wel als we afscheid nemen ofzo, een kusje alleen in uitzonderlijke gevallen maar niet aan mn beste vriend dat vind mijn vriendje niet leuk;)

oke ik heb dus een hele goede vriend, we hebben echt niks ofzo. Maar we zoenen wel is.
En we zeggen ook love you tegen elkaar.
We kunnen alles tegen elkaar zeggen… en ik vertrouw hem 100 procent
maar verkering…
nee! :flushed:
xxx

Alleen knuffel eigenlijk. Voor de rest heb ik een vriendje (a)

me beste vriendinnen; knuffel & kus op de wang
me beste vrienden; knuffel & kus op de wang/mond

Hmm… ik heb eigenlijk niet echt jongensvrienden xP Maar ik heb jongens wel eens een knuffel gegeven…
En mijn vriendinnen een knuffel en soms een kus op de wang

Een knuffel, en soms als ik blij ben een kus op de wang. Op de mond deden mijn vriendinnen een tijdje, heb ik een keer gedaan, vond ik niet voor herhaling vatbaar:P

Agree.

knuffel en alleen met verjaardag ofzo kus op wang

Voornamelijk knuffelen :grinning: En bij echt beste vrienden, jongens, soms voor de lol een x kus op de wang, of bij afscheid.

knuffel en soms kus op wang

knuffel en kus op de wang.
of 1 van de twee.